Banketu zāle: TOP izvēles kritēriji

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Baltvilla.lv

Katram cilvēkam ir sava pieredze ar svētku organizēšanu. Vienam tas asociējas tikai ar patīkamu saviļņojumu, citam atsauc atmiņā stresa pilnus brīžus. Lai svinības dāvātu tikai prieku un atpūtu, svarīgi ir pareizi izvēlēties pasākuma norises vietu. Kāda banketu zāle ir piemērotāka maziem un lieliem svētkiem, kur rīkot korporatīvos pasākumus un ģimenes svinības – turpiniet lasīt un uzziniet atbildes uz šiem jautājumiem!

Foto: Baltvilla.lv

Banketu zāle pirmklasīgiem svētkiem

Lieliem svētkiem lielu zāli, maziem svētkiem mazu – šķiet, tas ir vienkāršākais banketu zāles izvēles kritērijs, taču cik praktisks tas patiesībā ir? Lielas un mazas zāles mēdz būt visdažādākās, tāpat kā banketi, tāpēc labāk atlasīt pasākumu rīkošanas vietas pēc vairākiem parametriem.

Svinību veids

Ģimenes svētku norises vieta var būt gan restorāns, gan banketu zāle, gan āra terase – viss ir atkarīgs no svētku veida un pasūtītāja vēlmēm. Savukārt korporatīvam pasākumam, neatkarīgi no viesu skaita, vislabāk ir piemērota atsevišķa banketu zāle, kur var gan strādāt, gan atpūsties mierīgā vidē. Ja pasākums ilgst veselu dienu, lietderīgi ir apdomāt tā norisi pie dabas, lai viesi varētu atbrīvoties no lielpilsētas ātruma spiediena.

Viesu skaits

Mazi banketi ir pasākumi līdz 20 cilvēkiem, un parasti tie ir ģimenes svētki: jubilejas, klusas kāzas, bērnu dzimšanas dienas u.tml. Šādas svinības var atzīmēt restorānā, viesu namā vai arī viesnīcas numurā. Labas viesnīcas ar pieredzi banketu apkalpošanā, bieži piedāvā luksusa apartamentus speciāli nelieliem svētkiem. Tāpat iespējams iznomāt mazu banketu zāli vai restorāna daļu, kas tiks nodalīta no pārējās telpas.

Vērienīgām svinībām, kur viesu skaits tuvojas simtam vai pārsniedz to, protams, ir nepieciešama liela banketu zāle. Kāzām, jubilejām, dzimšanas dienām, izlaidumiem norises vietu visērtāk ir meklēt viesnīcā, kur var pasūtīt arī maltīti, apkalpošanu un dažkārt arī vienoties par papildu aktivitātēm, piemēram, viesnīcas skaistumkopšanas salona izmantošanu.

Papildu vēlmes un prasības

Pēc tam, kad esat tikuši galā ar svarīgākajiem jautājumiem, var apdomāt svinību detaļas. Pirms izlemjat par labu vienam vai otram banketu zāles piedāvājumam, padomājiet:

  • kurā sezonā notiek svētki? Vai Jums būtu vēlama terase ar dabasskatiem, ziemas dārzs, iespēja atpūsties tālu no pilsētas kņadas?
  • cik viegli banketu zāle ir adaptējama konkrēta pasākuma vajadzībām? Vai izvēlētais restorāns vai viesnīca piedāvā nojumes, skatuves, interjera dizaina elementus?
  • vai noskatītajā vietā banketi tiek apkalpoti pilnībā vai tiek piedāvāta tikai zāles noma?
Foto: Baltvilla.lv

Banketi var būt lieli un mazi, formāli un neformāli, taču visām svinībām ir viena kopīgā pazīme – tās jārīko ar profesionāļu palīdzību. Arī nelielu ģimenes svētku organizēšana prasa laiku un rūpes, un vai nav labāk uzticēt visus uzdevumus tiem, kas to dara vislabāk – viesmīlības nozares speciālistiem?

Perfekta svētku norise ir atkarīga no veiksmīgas komunikācijas starp organizatoru, pasākuma vadītāju un restorāna vai banketa zāles pārstāvjiem, tāpēc labāk izvēlēties vietu, kur strādā pieredzējuši banketu organizācijas speciālisti, kuri var palīdzēt rast labāko risinājumu ikvienā situācijā.

Latvijas rāma, gleznaina daba ir vislabākā dekorācija svētkiem ikvienā sezonā, tāpēc izvēlieties tādu pasākuma norises vietu, kur pieejama ne tikai piemērota banketu zāle, bet arī atraktīva apkārtne. Modernas telpas, lieliska atrašanās vieta, pieredzējuši viesmīļi un radoši pavāri – to visu piedāvā “Baltvilla”, mājīga četrzvaigžņu viesnīca Pierīgā.

Foto: Baltvilla.lv

Lieliski banketi un mierpilna atpūta Baltezera krastā

“Baltvilla” viesnīcai ir 12 gadu pieredze dažādu svinību rīkošanā. Viesnīcas telpās var tikt svinēti:

  • banketi līdz 20 personām. Nelieliem svētkiem nav nepieciešama vesela banketu zāle, taču bez nevainojamas apkalpošanas gan neiztikt. “Baltvilla” restorāns un bārs nodrošina ideālu svētku vidi gan tradicionālo svinību piekritējiem, gan modernāku un nestandarta risinājumu cienītājiem. Viesnīca piedāvā dažādus ēdienkartes variantus, kas neatstās gardēžus vienaldzīgus;
  • banketi līdz 100 personām. Atkarībā no svinību veida, viesu skaita un svētku tematikas, pasākumu var rīkot “Baltvilla” restorānā, āra terasē vai bāra telpās ar terasi. Banketu ēdienkarte ietver visas ēdienu kārtas, un gatavošanā tiek izmantoti sezonas produkti no pārbaudītiem piegādātājiem;
  • kāzas. Īpašajā dienā visam jābūt vairāk nekā perfektam! Sarkanā un dzeltenā zāle viesnīcas restorānā un terase ar skatu uz priežu mežu un Baltezeru rada ideālu svētku vidi, ko papildina gardēžu novērtēta ēdienkarte un dažādas atpūtas iespējas. Ja banketu zāle ir pārāk liela kāzām tuvāko cilvēku lokā, iespējams noīrēt prezidenta apartamentus;
  • korporatīvie banketi un citi pasākumi. Balles un svinības, konferences un semināri, produktu prezentācijas un biznesa pusdienas – korporatīvo pasākumu klāsts ir milzīgs, un katram uzņēmumam ir nepieciešama individuāla pieeja. “Baltvilla” banketu zāle un terase var uzņemt līdz 150 viesiem, turklāt pasākuma organizētāji var pasūtīt ne tikai maltīti, bet pilnu pasākuma apkalpošanu, ieskaitot aktīvo atpūtu, SPA procedūras un nakšņošanu ērtos numuriņos;
  • bērnu ballītes. Lai gan bērna dzimšanas dienas svinības gluži nevar saukt par banketu, tas nenozīmē, kas svētkiem nav nepieciešama banketu zāle! “Baltvilla” viesnīcā svinību telpas var dekorēt atbilstoši svētku tematikai, un virtuves meistaru komanda sagatavos bērniem piemērotu ēdienkarti ar veselīgām, bet garšīgām uzkodām, gardiem dzērieniem un dzimšanas dienas kūku pēc izvēles.

Svētki ir patiesi izdevušies, ja atmiņas par pasākumu paliek spilgtas vēl gadiem ilgi. Jūsu viesi noteikti novērtēs gan to, kā izskatījās banketu zāle, gan apkārtējo vidi un apkalpošanu. Kāpēc izvēlēties kaut ko vienu, ja iespējams saņemt labāko? Ienāciet “Baltvilla” mājaslapā un uzziniet, ko vēl viesnīcas komanda var piedāvāt Jūsu svētkiem!

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Uz augšu