Foto: Rīgas Modes nedēļu noslēdz ar septiņu zīmolu jaunākajām kolekcijām (1)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
RFW 5. diena: NÓLÓ
RFW 5. diena: NÓLÓ Foto: Jānis Škapars/TVNET

Sestdien, 2. novembrī norisinājās Rīgas Modes nedēļas piektā un pēdējā diena. Tajā uz mēles bija redzamas trīs zīmolu jaunākās kolekcijas bērniem un četru zīmolu kolekcijas pieaugušajiem.

Foto: RFW 5. diena. Aristocrat Kids

Aristocrat Kids ir bērnu apģērbu zīmols, kas piedāvā augtsvērtīgus roku darinātus tērpus meitenēm vecumā no 2 līdz 12 gadiem. Zīmola kolekcijas ir piemērotas gan īpašiem notikumiem, gan ikdienai.

Foto: RFW 5. diena. Baronessa

Zīmolu Baronessa  2017.  gadā izveidojusi dizainere Marta Bērzkalna. Saviem klientiem zīmols Baronessa piedāvā ekskluzīvus sieviešu demi-couture tērpus, kuri piesaista ar unikālu piegriezumu, augstas kvalitātes tehnisko izpildījumu, kur jo sevišķa vērība tiek veltīta detaļu apstrādei. Kopš 2019. gada zīmols piedāvā bērnu apģērbu kolekcijas.

Foto: RFW 5. diena. Rock and Mouse

Rock and Mouse ir Latvijā radīts bērnu modes zīmols, kas iestājas par kustību brīvību un garšīgiem smiekliem. Par bērnu vēlmi izpausties un izzināt šo pasauli. Rock and Mouse tic košiem piedzīvojumiem tāpat kā krāsām. Un strādā ar pārliecību, ka „praktiski” nav jābūt „garlaicīgi”. Zīmols rada apģērbu un aksesuārus bērniem no dzimšanas līdz aptuveni 6 gadu vecumam, kolekcijās izmantojot kopā ar latviešu māksliniekiem radītas audumu apdrukas.

Foto: RFW 5. diena. Zefyras

"Zefyras" izceļas ar aizrautību un īpašu uzmanību ikvienam klientam. Neviens apģērba elements nav vienāds, tā vietā ikviens apģērbs tiem pielāgots klientam. Klienti atzīstas, ka ir iemīlējuši kādu "Zefyras" izstrādājumu, un zīmols to pielāgo klientu unikālajai figūrai, garastāvoklim, krāsu izvēlei un, ja iespējams, iesaista arī klientu radīšanas procesā. Tas padara apģērbu daudz īpašāku, liekot lepoties ar unikāliem priekšmetiem, kurus kliente pati izvēlas.

Foto: RFW 5. diena. NONAME Atelier

Zīmola "NONAME Atelier" dizaineres ir Aļona Grevcova un Veronika Ņikitenko, viņas veido sievišķīgus tērpus, lai katra zīmola valkātāja justos kā īsta sieviete, neatkarīgi no gadalaika vai noskaņojuma. Savu kolekciju veidošanai, dizaineres izmanto augstākās kvalitātes audumus un cenšas tērpus veidot pēc iespējas multifunkcionālākus.

Īsajā zīmola pastāvēšanas laikā dizainerēm ir bijusi iespēja paplašināt piedāvājuma klāstu no topiem līdz kažokiem. Šobrīd piedāvājumā ir ne tikai topi un džemperi, ar ko zīmols uzsāka savu darbību, bet gan pilns apģērbu klāsts - kleitas, bikses, krekli un blūzes, žaketes un pat virsdrēbes.

Foto: RFW 5. diena. Diana Arno

Zīmola vēsture aizsākās 2011. gadā, kad tā dibinātāja Diana Arno nolēma sekot savam sapnim. Pēc pāris gadiem viņa atvēra savu pirmo veikalu Tallinā un 2015. gadā Diana Arno iepazīstināja ar savu pirmo pret-a-porter apģērbu kolekciju. Katra kolekcija ir veidota tā, lai apmierinātu būtiskākās pilsētvides sievietes stila un garderobes vajadzības. Neatkarīgi no gadalaika, Diana Arno tērpi vienmēr ir sievišķīgi – ar rotaļīgām detaļām, pielāgotām apdarēm un zīmolam raksturīgiem stila elementiem, kas katram no apģērba gabaliem piešķir bezrūpīgu, bet izsmalcinātu noskaņu, kas ir nepieciešams, lai radītu izcilu, ilgtspējīgu un neaizmirstamu tērpu.

Diana Arno manifests ir apvienot luksusu un komfortu, radot mūžīgas un sievišķīgas drēbes ar pievilcīgām detaļām, kas tevi aizvestu no darba līdz kokteiļiem, no darba nedēļas līdz nedēļas nogalei.

Foto: RFW 5. diena. NÓLÓ

Zīmolu "Nolo" 2012. gadā ir dibinājusi latviešu dizainere Viktorija Joniene. Septiņu gadu laikā viņai ir izdevies padarīt šo zīmolu veiksmīgu un atpazīstamu ne tikai Latvijā un Baltijā, bet arī visā pasaulē. 

"Nolo" kolekcijas un modes skates ir ievākušas bagātīgu  Latvijas stila un modes apbalvojumu ražu, bet pati radošā direktore Viktorija Joniene trīs reizes ir saņēmusi gada labākā dizainera titulu. Šobrīd zīmols turpina aktīvi paplašināt savas robežas pasaules mērogā – tā kolekcijas ir pārstāvētas labākajos Milānas un Honkongas šovrūmos (Āzijas tirgus ir šobrīd zimola prioritāte), kā arī ir pieejamas veikalos Itālijā, Spānijā, Kanadā, Šveicē, Krievijā (pārstāvēti tai skaitā "Bosco" tiklā), Ķīnā, Singapūrā, Sauda Arābijā, Indonēzijā, Izraēlā, u.c.

"Nolo" kolekcijās izmantoti labāko Eiropas ražotāju audumi, kuru izgatavošanā domāts par dabas piesārņojuma samazināšanu. Īpašu uzmanību "Nolo" pievērš apdarei un detaļām. Vairums kolekcijās izmantoto apdruku ir autordarbi, bet nemainīgas iezīmes tajos ir ironija un humors. Apģērbs ar draiskām, reizēm pat huligāniskām apdrukām, lieliski piestāv drosmīgām personībām. Katra "Nolo" kolekcija sevī ietver spilgti izteiktu vēstījumu, tā nav tikai tendenču parāde, bet gan dizaineres viedoklis par kādu svarīgu vai aktuālu tēmu.

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu