Kad suns ir populārāks par slavenībām. Intervija ar pašmāju atpazīstamās mīlules Pandas saimniekiem

Dienasgrāmata
Foto: No privātā arhīva
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Pagājušonedēļ sāku rakstīt par savu nelielo eksperimentu, saistībā ar manu suni Bontiju, cenšoties noskaidrot - kā padarīt viņu populāru sociālajā tīklā "Instagram"? Un, kamēr es vēl aktīvi darbojos pie šī mērķa, izlēmu aprunāties ar Lauru un Tomu - labi zināmā franču buldoga Pandas saimniekiem, lūdzot viņus pastāstīt savu stāstu par Pandas ceļu uz popularitāti. 

Sunītei Pandai "Instagram" šobrīd ir teju 23 tūkstoši sekotāju. Tik plašs sekotāju loks nav pat tādām pašmāju slavenībām kā Intaram Rešetinam, Andrim Kivičam, Lienei Šomasei un daudzām citām, kuras arī sociālajos tīklos ir ļoti aktīvas. Turklāt, kas ir ne mazāk ievērības cienīgi, tik daudz sekotājus Pandas kontam pārim izdevies iegūt vien gada un pāris mēnešu laikā. 

Bez Pandas "Instagram" profila pāris ir izveidojuši arī franču buldogu šķirnes suņiem paredzētu internetveikalu, kurā piedāvā iegādāties dažādas preces četrkājainajiem draugiem. 

Pandas saimnieki atklāja, ka sunīte ir divarpus gadus veca, turklāt pagājušajā piektdienā apritēja divi gadi, kopš viņa ir abu ģimenes sastāvā: "Panda ir ārkārtīgi mīļa, rotaļīga un sabiedriska. Tieši tāpēc mēs bieži viņu ņemam līdzi dažādos pasākumos, izbraucienos, kā arī citās savas dienas gaitās, piemēram, uz darbu. Suns ofisā ne tikai uzlabo gaisotni, bet arī samazina stresa līmeni. Bez tā visa viņai ļoti patīk pastaigas, grauzt kociņus un iepazīties ar citiem."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ??? ???????? |?????? ??? ????? (@our_frenchie) on

Turklāt svarīgi, ka tieši suns iedvesmojis Lauru un Tomu uz jauniem darbiem. 

"Sākotnēji bija ideja tikai par Pandas "Instagram" kontu, kas kalpotu par vieglu veidu, kā visiem interesentiem parādīt Pandas bildītes. Sākumā mēs vēlējāmies uzzināt vairāk par franču buldogiem, šķirnes īpašībām un īpatnībām, tāpēc sākām pievērsties izpētes jautājumiem, un tā arī radās blogs par un ap franču buldogiem. Kopš Pandas pievienošanās mūsu ģimenei, tuvākie sāka neviļus vairāk pievērst uzmanību francīšu tematikai, tādējādi pārsteidzot mūs ar dažādām interesantām dāvaniņām. Tā mēs sākām interesēties par to, cik plašs un daudzveidīgs ir produktu klāsts franču buldogiem.

Radot kontu, sākām sekot ne tikai saviem tuvākajiem un draugiem, kuri tā vien gaidīja dažādas bildītes ar jauko Pandu, bet arī citu mājdzīvnieku sociālajiem profiliem. Tas deva iespēju ne vien socializēties ar citiem suņu saimniekiem, bet arī ļāva izprast, cik dažādi ir dzīvnieciņu konti, un kāpēc citiem ir liels profila apgrozījums, bet citiem - mazāks. Tā pamazām izveidojās tāds kā draugu pulciņš Pandai sociālajā vidē, kurš turpina augt," stāsta Laura un Toms. 

Jau pagājušajā nedēļā vēstīju, ka suņa popularizēšana "Instagram" vietnē ir laikietilpīgs darbs. To apliecina arī Pandas saimnieki, atklājot, ko dara, lai padarītu savu suni arvien pamanāmāku.

"Mēģinām regulāri likt bildes vai tā sauktos storijus ar atbilstošiem tēmturiem.

Pieaugot sekotāju skaitam, parādījās arī dažādi biznesa piedāvājumi Pandai, lai reklamētu suņu apģērbus, pārtiku, siksniņas, mantiņas un citas lietas. Tā kā tas mums nebija saistoši, tad šos piedāvājumus noraidījām. Ja arī kādam tie liekas saistoši, ieteiktu uzmanīgi izsvērt sadarbības noteikumus, pirms tiem piekrist.

Mēs īsti nefokusējamies uz sekotāju skaitu, jo mājdzīvnieka profila īpašniekam ir noteikti arī citi sociālie konti un platformas, līdz ar to daļa mājdzīvnieku profilu īpašnieku neizmanto šos dzīvnieku profilus tik bieži un neseko visam tik aktīvi, kā savos privātajos profilos. Ieteiktu vairāk koncentrēties uz sava konta aktivitāti, satura veidošanu un mijiedarbošanos ar citiem profila lietotājiem, tādējādi interesenti paši atradīs profilu un tam netiks piesaistīti tie, kam tas nepārāk interesē," atklāj Pandas saimnieki.

"Ir noteikti daudz un dažādi knifiņi, kas palīdzētu profilam izsisties ātri un iegūt lielu atsaucību, tomēr esam sapratuši, ka galvenais ir ieguldītais laiks. Tas nav tik viegli, tāpēc ir jāapbruņojas ar pacietību un jāatceras regulāri pievērst uzmanību profilam. To arī esam novērojuši paši uz savas ādas, kad, diemžēl, nācās visu enerģiju ieguldīt citās lietās un darbos, tādējādi suņuka profilam neatlika tik daudz laika. Pēc tam uzreiz profilā mitējās rosība, kā arī mazāk bija jauno sekotāju un saņemto ziņu. Regulāra uzmanības pievēršana ne vienmēr nozīmē, ka katru dienu jāliek jaunas bildes un video, bet var arī šo laiku izmantot, socializējoties ar saviem sekotājiem, veidojot attiecības ar jauniem, atbildot uz ziņām un ieteikumiem. Tāpat var veltīt laiku citu bilžu komentēšanai un to laikošanai, kas ļauj savam profilam kļūt redzamākam arī citu lietotāju vidū," atklāj Laura un Toms. 

Pāris apliecināja, ka arī manā pagājušās nedēļas rakstā saskata lielas līdzības ar to, ko darījuši paši, lai panāktu Pandas popularitāti - īpaši tas attiecas arī uz biznesa konta priekšrocībām: "Varbūt mums tik ļoti nesanāk vienota skata veidošana, bet mēs vairāk tveram mirkļus un ļaujam pašai Pandai izpausties kā vien viņa vēlas, tādējādi dažādojot mūsu saturu."

Kā izrādās, arī Panda, gluži kā mans Bontijs, ir tāds suns, kuru modeles karjera diži nesaista, tādēļ šeit ir nepieciešama īpaša abu mīlules saimnieku veiklība: "Viņai ir grūti nostāvēt uz vietas, jo tik ļoti interesē viss, kas notiek apkārt. Un tas ir tikai normāli! Bet, apbruņojoties ar pacietību un veiklību, tāpat mums izdodas iemūžināt Pandu dažādos notikumos, izbraucienos un interesantās vietās."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ??? ???????? |?????? ??? ????? (@our_frenchie) on

Laura un Toms, neskatoties uz Pandas popularitāti, tomēr strādā arī pamatdarbu, savukārt viņas "Instagram" profilu attīsta hobija ietvaros. 

"Pirmkārt, mēs neuzskatām, ka dzīvnieciņa popularitātei būtu jābūt kā pašmērķim, jo jāatceras, ka runa ir par lolojumdzīvnieciņiem un nevajadzētu uzspiest modelēšanu, pozēšanu vai ko citu, ja redzams, ka mājdzīvniekam tas galīgi neiet pie sirds.

Ja tomēr izdodas noķert skaistus kadrus un ir doma par mājdzīvnieka profila izveidi, ieteiktu izšķirot bildes un izvēlēties tās labākās, kuras publicēt, lai nav pārāk vienveidīgs profila saturs.

Lai pievērstu citu uzmanību, ir vērts padomāt, ar ko šis profils atšķirsies no daudziem citiem sociālajos portālos esošajiem profiliem.

Tāpat vajadzētu padomāt par izvēlēto valodu, kādā tiks veikti ieraksti, jo saprotams, ka, izvēloties internacionālāku valodu, ir daudz lielāks potenciālo sekotāju skaits.

Ieteiktu arī nepiemirst par tēmturiem, to dažādību, kas ļauj paplašināt apgrozību saviem ierakstiem. Un, protams, neaizmirst par saistošu un kodolīgu profila aprakstu, tā, lai ikvienam, kurš atvērtu kontu, būtu kāds priekšstats, par ko ir šis konts un raisītos interese sekot tam tālāk," stāsta Pandas saimnieki.

Kā pa šo nedēļu gājis Bontija profilam? 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bounty (@frenchiebounty) on

To, kā tad man šīs aizvadītās nedēļas laikā ir gājis, mazliet sīkāk apspriedīšu nākamnedēļ. Tomēr, varu atklāt, ka šobrīd esmu ieguvusi 600 sekotāju lielu loku un zaudējusi daudz pacietības. 

Vislielākās grūtības sagādā ideju domāšana jauniem un interesantiem ierakstiem. Kā arī, protams, laika atrašana tik ļoti svarīgajai komunicēšanai ar citiem profiliem. 

» Kā savu mājdzīvnieku padarīt par "Instagram" zvaigzni?

Brīvdienās izlēmu mazliet papētīt, kas notiek, ja es neko nepublicēju un necenšos mijiedarboties ar citiem mājdzīvnieku profiliem. Rezultāti bija nepārprotami - dienas laikā Bontija kontam nāca klāt vien aptuveni 10 sekotāji, kas, salīdzinot ar manām aktīvajām dienām, patiešām ir ļoti, ļoti maz. 

Tomēr es solos censties Bontija profilam mēģināt pievērsties ar daudz lielāku azartu, lai iegūtu savu pirmo tūkstoti sekotāju. Par to, vai un kā man tas izdosies, ziņošu jau nākamnedēļ! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bounty (@frenchiebounty) on

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu