Piekāva nepilnu trīs eiro dēļ. Vīrietim pēc brauciena taksometrā uzbrucis tā vadītājs (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Taksometrs. Ilustratīvs foto.
Taksometrs. Ilustratīvs foto. Foto: Unsplash

Latvijā dzīvojošs Lielbritānijas pilsonis Saimons kādā vēlā vakarā ar taksometru devies mājās. Sasniedzis galamērķi, viņš domājis, ka maksa par braucienu automātiski atskaitīta no viņa bankas konta, savukārt šoferis uzskatījis, ka tas nav noticis un 2,70 eiro dēļ uzbrucis vīrietim, vēsta TV3 raidījums "Bez Tabu".

Pirms brauciena Saimons lietotnē norādījis, ka par to norēķināsies ar bankas karti, proti, summa automātiski tiks ieturēta no vīrieša bankas konta. To viņš taksometra vadītājam norādījis arī brīdī, kad kāpis transportlīdzeklī.

Kad brauciens bija galā, Saimons izkāpis no auto un devies mājup, taču vadītājs viņam sekojis un pieprasījis maksu par braucienu.

"Man telefonā joprojām rādījās, ka maksāšu ar karti. Izkāpu no taksometra un sāku iet dzīvokļa virzienā. Taksometra vadītājs izkāpa no mašīnas un sekoja man," stāstīja Saimons. 

"Piestājās priekšā durvīm. Prasīju, ko viņš dara. Viņš centās izraut manu portatīvā datora somu, tad nogrūda mani zemē. Pieprasīja, lai dodu viņam naudu. Uz mana kakla bija viņa kāja."

No dzīvokļa iznākusi vīrieša draudzene, kura piedāvājusi samaksāt, lai konfliktu atrisinātu. Vadītājs esot atbildējis, ka naudu viņam nevajagot, un uzbrucis vēlreiz, raidījumā stāstīja Saimons. Pēc tam taksists izsaucis policiju un sacīja, ka klients uzbrucis viņam. 

Policijas ekipāža konfliktu izšķīrusi un likusi iesaistītajām pusēm doties mājup. Saimons un viņa draudzene nākamajā dienā devās uz iecirkni rakstīt iesniegumu par notikušo.

Summa, kuras dēļ vīrietis piedzīvojis uzbrukumu, ir salīdzinoši neliela - 2,70 eiro. Arī likumsargiem sākotnēji šķitis neticami, ka tās dēļ varētu izcelties šāds konflikts, sacīja Saimons.

"Policijā teica, ka dos ziņu desmit dienu laikā, vai šeit ierosināma krimināllieta. Pagājušas trīs nedēļas, taču nekādu ziņu neesmu saņēmis," teica vīrietis.

Iesaistīta uzņēmuma pārstāvji "Bez Tabu" kameru priekšā komentēt situāciju nevēlējās, taču sniedza atbildi audio ziņas formā.

"Runājot par konkrēto situāciju, mēs, iesaistīto personu datu aizsardzības dēļ, nevaram atklāt lielāko daļu detaļu," raidījumam atklāja "Yandex.taxi" sadarbības partneru attiecību vadītājs Latvijā.

Viņš pauda, ka lietotne automātiski nomainījusi maksājuma veidu no kredītkartes uz skaidru naudu, par ko "gan autovadītājs, gan klients aplikācijā saņēma skaidri saprotamu paziņojumu". Šāda situācija iespējama, piemēram, ja bankas kartē nav pietiekami daudz līdzekļu.

"Mēs par incidentu paziņojām arī sadarbības partnerim, kura autoparkā vadītājs strādā. Viņš tika atstādināts no pasūtījumu saņemšanas servisā un vairs nevar izpildīt pasūtījumus," atklāja uzņēmumā. 

"Jāpiemin, ka šofera versija par notikušo ir citāda, bet mēs neesam atbildīgā iestāde un nevaram nonākt pie sprieduma."

Raidījums sociālajā tīklā "Facebook" sazinājās ar personu, kuras vārds sakrīt ar Saimona taksometra vadītāju. Viņš noliedza, ka būtu lietā iesaistīts.

"Ja jūs meklējat taksistu, kurš sācis agresīvi bļaut vai uzmākties klientam, būsiet sajaukuši personu. Vārds uzvārds sakrīt, bet dzīvē neesmu strādājis tajā sfērā," raidījumam norādīja uzrunātā persona.

Valsts policijā (VP) "Bez Tabu" norādīja, ka par notikušo uzsākta administratīvā lietvedība, kuras ietvaros personai tika nozīmēta tiesu medicīnas ekspertīze, pieņemti paskaidrojumi no iesaistītajām personām, atklāja VP Ziemeļu iecirkņa Kārtības policijas nodaļas priekšnieka vietnieks Artis Kokorevičs.

"Pieprasīta personas medicīniskā dokumentācija, tā tiks nosūtīta tiesas medicīnas ekspertiem. Pēc ekspertu atzinumu saņemšanas tiks lemts par turpmākām izmeklēšanas darbībām," atklāja Kokorevičs.

Video: "Bez Tabu" sižets

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu