S 8.05.2021.

Desmit nepareizi ieradumi, kuru dēļ svarā pieņemas visa pasaule

FOTO: Unsplash

Kurš no mums katru gadu plāno pieņemties svarā? Neviens. Tomēr tas notiek - un vainīgas ir mazās lietas, kas veido mūsu ikdienu un ietekmē ķermeņa bioķīmiju, vēsta portāls "Postimees". 

1. Valkājiet neērtus apavus.

Tas, protams, ir sieviešu jautājums lielākā mērā. Viens neliels biroja darbinieku pētījums atklāja, ka papēžu cienītājas nedēļas laikā pārvietojas līdz pat 40% mazāk. Valkājiet apavus, kas rada vēlmi noiet pāris papildu pieturas.

2. Ēdiet, lai nomierinātos.

Tā parasti ir viena no apbrīnojamajām mūsu laika parādībām. Ēdiens ir patiešām nomierinošs, bet vakars un it īpaši vakars pēc darba ir neticami bīstams brīdis, kad ēst, jo tā var sabojāt figūru ļoti ātri. Karstas vakariņas ir kaut kas tāds, kas palīdz justies mierīgi un droši. Statistika ir nerimstoša: tie, kas neskaita kalorijas un stresa dēļ neēd darbā, patērē 800 līdz 1000 kalorijas vakarā. Atvēliet pa dienu sev 20-30 minūtes: izelpojiet, ēdiet klusumā, meditējiet. 

3. Māniet sevi ar kalorijām.

Saskaņā ar subjektīviem ziņojumiem cilvēks, kas sver mazāk par 130 kg, dienā uzņem ap 1300 kaloriju. Mūsu smadzenes prasmīgi bloķē apmēram pusi no ēdiena, ja mēs esam pieraduši ēst neapzināti.

4. Nekontrolējiet svaru un ķermeņa apjomu.

Mēdz teikt: pie velna ar svariem, tas ir stress un laika tērēšana! Tomēr fakts paliek fakts - tas, kurš saprot notiekošo, tur svaru savos grožos. Dariet to nevis svara, bet cēloņsakarības novērtēšanas dēļ. Jūs labāk analizēsiet ķermeni: uz kuriem pārtikas produktiem un procesiem ūdens aizture ir kļuvusi, piemēram, par reakciju. Vai ir nepieciešams labot situāciju ar uzturu / aktivitāti. 

5. Nesaprotu svara pieauguma cēloņus.

Liekā svara karaliene ir pārtikas nepanesamība, kas izraisa hronisku iekaisumu. Ap iekaisušajiem audiem ķermenis uzkrāj daudz ūdens. Tāpēc cilvēki ar aptaukošanos tik ātri zaudē desmitiem kilogramu, nopietni samazinot savu produktu sarakstu. Alergēns nejauši pazūd no uztura, un cilvēks sāk zaudēt svaru.

6. Gandrīz katrā ēdienreizē ir ogļhidrāti.

Šokolāde, cepumi utt. Tikai 20 grami. Jūs zināt, ka studentes to var atļauties. Arī diētas cienītāji ar pieredzi un augstu paškontroles pakāpi. Diemžēl šie ēdieni izraisa apetītes apburto loku neatkarīgi no daudzuma vai kvalitātes, īpaši gados vecākiem cilvēkiem, kur viss nav tik labi ar jutību pret insulīnu. Ja visu dienu esat pastāvīgi izsalcis, sāciet dienu ar olu kulteni, zaļumiem un siera gabalu. Pusdienās turpiniet ar gaļas ēdienu. Pārtraukumā iedzeriet kafiju un našķojaties riekstiem. Vakarā apēdiet salātus, un desertā atļaujiet sev tos 10-15 gramus šokolādes.

7. Saliktu produktu pirkšana.

Pārtikas rūpniecība ir ieinteresēta, lai mēs vairāk ēstu, pirktu arvien vairāk, savukārt izmaksas ir arvien zemākas. Sastāvā izvēlieties produktus ar vienu nosaukumu: gaļa, olas, griķi, aknas, piens, dārzeņi, pākšaugi utt. Sagatavojiet pats savus ēdienus. Tas ir tik vienkārši - un tas patiešām pasargā jūs no aptaukošanās, pārmērīgas apetītes un čūlām. 

8. Nogaršojiet gatavošanas laikā. 

Saskaitiet savus gatavošanas laikā apēstos gabaliņus un karotes - tas būs interesanti. Gatavojiet apzināti. Ar aizvērtu muti. Ēdāji paši pievienos papildu sāli.

9. Nenoliedz sevi, nedomā par ēdienu un nesalīdzini.

Tas ir tik grūti, vai ne? Jūs paskatāties uz saviem sāniem un jostasvietu un domājat: galu galā jūs nekad nesalīdzināsiet šo mazo konfekšu izmērus ar savu lieko svaru. Kā saka, vissliktākais ļaunums ir izlikšanās. Mūsu smadzenes vispirms reaģē uz daudzumu. 

10. Lielas porcijas nāk par labu.

Kopš 1970. gadiem burgeru standarti ir pieauguši par 3-4 reizēm. Vai nedomājat, ka, ja jūs pats definējat vienreizēju likmi - teiksim, 250 gramu bļodu, tad jums nerūp 450 gramu burgers? Pasaule kļūst resna, jo porciju standarts palielinās. Šo procesu nevar apturēt, bet domājoši un gādīgi cilvēki tam tomēr var pretoties.

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!