«Toyota» saglabā visvērtīgākā zīmola titulu starp autoražotājiem (5)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/Scanpix

Nesen publicētajā 2012. gada labāko globālo zīmolu sarakstā «Best Global Brands 2012», ko gatavo «Interbrand», «Toyota» atkal atzīts par pasaules vērtīgāko zīmolu starp autoražotājiem. Saskaņā ar «Interbrand» šāgada ziņojumā, «Toyota» zīmola vērtība pieaugusi par 9%, kas tam ļāvis ierindoties starp 10 labākajiem kopējā vērtējumā.

«Interbrand» ieskatā «Toyota» panākumi lielā mērā balstās ilgstošā klientu lojalitātē, plašā klāstā pārstāvētos videi draudzīgajos produktos (1), pie kādiem pieskaitāms «Toyota Prius», kā arī spējā nostiprināt pozīcijas gados jaunāku pircēju vidū.

Turklāt šāgada jūnijā «Toyota» jau otro gadu pēc kārtas ieguva labākā globālā zaļā zīmola «Best Global Green Brand» titulu. Kā vienu uzņēmuma veiksmes stāsta stūrakmeņiem «Interbrand» akcentēja «Toyota» pastāvīgos centienus vides ilgtspējas saglabāšanas labā, kas ir viena no uzņēmuma pamata prioritātēm.

«Best Global Brands» ziņojuma sagatavošanas laikā «Interbrand» vērtē pastāvīgās investīcijas zīmolā un tā pārvaldību, uzskatot tos par uzņēmējdarbības aktīviem. Ziņojuma metodoloģijā tiek ņemti vērā visdažādākie faktori, kas saistīti ar zīmola saistību ar organizāciju un zīmola radīto pievienoto vērtību.

Tūlīt aiz «Toyota» seko divi Vācijas autoražotāji – «Mercedes-Benz» un BMW, ar attiecīgi 10% un 18% zīmola vērtības pieaugumu.

Komentāri (5)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu