«Google» — 2005. gada ietekmīgākais zīmols

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Interneta meklētājs «Google» atguvis pirmo vietu aptaujā par 2005. gada pasaules ietekmīgāko zīmolu. Pirmoreiz ietekmīgāko vidū iekļuvis arī «Skype», kas uzreiz ieguvis augsto trešo vietu.

Ikgadējo pētījumu veicis interneta zīmola žurnāls «brandchannel.com», kura aptaujā piedalījušies 2,528 zīmola nozares profesionāļi un studenti, atbildot uz jautājumu «Kurš zīmols visvairāk ietekmējis jūs 2005. gadā?».

«Apple Computer» šogad ierindojies otrajā vietā. Kafejnīcu ķēde «Starbucks» ir ceturtā, savukārt zviedru mēbeļu gigants «Ikea» ir ceturtais.

Vērtējot šīs aptaujas rezultātus, jāatceras, ka tajā netiek ņemta vērā zīmola finansiālā vērtība, kas parasti visietekmīgāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ierindo «Coca-Cola». Tāpat netiek vērtēts, vai zīmols devis pozitīvu vai negatīvu ietekmi.

Reģionu sadalījumā pirmās trīs vietas Ziemeļamerikā ir līdzīgas pasaules trijniekam: «Apple» (1.), «Google» (2.) un «Starbucks» (3.). Eiropā pirmajā vietā atrodas «Nokia», tad seko «Ikea» un «Skype». Arī Āzijas reģionā uzvarējuši vietējie: pirmais ir «Sony Corp», tad «Toyota Motor Corp», trešajā vietā — «Samsung».

Kardināli atšķirīgs ir Latīņamerikas pirmais trijnieks, kur aptaujas dalībniekus visvairāk ietekmējuši dzērienu kompāniju «Corona» un «Bacardi» zīmoli. Trešajā vietā — mobilo sakaru operators «Movistar».

brandchannel.com The Search Is Over: Google Wins in 2005

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu