«Google» tirgus daļa — 48,5 procenti

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Google

«Nielsen//NetRatings» 30. martā publicētais pētījums par interneta meklētāju izmantošanu ASV liecina, ka meklētājs «Google» saglabā līdera pozīcijas. 2006. gada februārī «Google» tirgus daļa bija 48,5 procenti.

«Yahoo!» ierindojies otrajā vietā ar 22,5 procentiem, trešo vietu ieņem «Microsoft» MSN meklētājs ar 10,7 procentiem tirgus daļas. Tālāk nāk AOL (6,6%) un «My Way» (2,7%). 

Kopējais meklēšanas pieprasījumu skaits pieaudzis par 38 procentiem. 2005. gada februārī — 3,8 miljardi, 2006. gada februārī — 5,3 miljardi. Pētījuma autori norāda, ka šo pieaugumu lielā mērā veicinājis attēlu meklēšanas pieaugums. Tāpat strauji pieaudzis ar iepirkšanos saistītas meklēšanas pieprasījumu skaits.

2005. gada februārī vidējais interneta lietotājs veica 33,2 meklēšanas pieprasījumus, šogad šis skaitlis ir 43,1, un tas ir 30 procentu pieaugums. Savukārt unikālais lietotāju skaits, kas meklē, pieaudzis tikai par sešiem procentiem.

Augošajā attēlu meklēšanas tirgū «Google» dominē ar iespaidīgiem 71,9 procentiem. «Yahoo!» ieguvis 19,1 procentu, «Ask.com» ir trešais ar nieka 3,5 procentiem, MSN un AOL piecnieku noslēdz ar 2,3 un 1,4 procentiem tirgus daļas.

Pētījuma veicēji prognozē, ka nākamajā gadā liela nozīme būs video meklēšanai, jo to pieaugošā popularitāte un daudzums radīs vajadzību tos kādā veidā atlasīt.

preses relīze

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu