Iepazīties internetā? Kāpēc ne!

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: «Erots»

Nāk rudentiņis, un daudzi bāleliņi grib līgavas ņemt, grib sastapt draudzeni, šad un tad ar kādu satikties. Daži to domā pavisam nopietni, citi — ne pārāk. Līdzīgas noskaņas valda sieviešu prātos.

Studijās un darbā nostrādinātajiem nav viegli atrast vienam otru. Protams, liktenis var uzglūnēt ik uz soļa. Bet cik tad ir to soļu no ofisa līdz mājām? Tāpēc daudzi ir nolēmuši negaidīt, ņemt likteni savās rokās un iepazīties internetā. Protams, šī iespēja ir laikmetīga. (Diemžēl vēl ne visiem pieejama.)

Meitenes kā bildes, puiši kā brieži

Lai aina būtu pilnīga, jāpiemin, ka ir jau arī iepazīšanās portāli, kur pat vesels birojs darbinieku ārzemju vīriešus iepazīstina ar Latvijas sievietēm. Viņu foto ir tik skaisti! Patiešām augstākās kvalitātes eksporta prece. Portālā var vērot arī laimīgo pāru foto kāzu dienā. Un šādam biznesam ir pamats. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, no Latvijas pārsvarā emigrē vīrieši, bet ieceļo sievietes.

Bet šoreiz — par to, kā katrs pats var bagātināt savu dzīvi ar partneri, iepazīstoties samērā jaunā tikšanās vietā — internetā. Nezinu, ko ļaudis domā sirds dziļumos, bet daudzi šo iespēju apzīmē par dūksnāju, pīļu dīķi, šrotu (lietotu, avarējušu automašīnu novietne). Jautāju, kāpēc šrots?

Jo viss jaunais, skaistais, kvalitatīvais jau esot sadalīts ārpus interneta portāliem. Tā nu gan nav, pavērojiet kaut vai portāla «iepazisanas.com» foto galeriju. Meitenes kā bildes, puiši kā brieži. Arī cienījamāka vecuma ļaudis nav zemē metami. Šis portāls ir nopietns (prasa aizpildīt anketu un vēstuļu sūtīšana ir par samaksu, taču lielākoties portālos iepazīties kāros apkalpo bez maksas).

Kāda jēga portālu veidotājiem ir no tā, ka ļaudis tur šiverē, neko nemaksājot? To jautāju lielākā iepazīšanās portāla «Inbox.lv» (vairāk nekā miljons attēlu un sludinājumu visā Latvijā) reklāmas pārdošanas daļas direktoram Modrim Šķēlam:
 
«Pamatbiznesa ideja ir tāda — svarīgi, lai portālu apmeklē pēc iespējas vairāk cilvēku, lai skatās ilgāk, biežāk. Ieguvēji ir reklāmdevēji. Civilizācija attīstās. Neko nepadarīsi — šobrīd internets aizņem lielu dzīves daļu — virtuālajā vidē notiek darījumi, var gūt informāciju, nokārtot rēķinu apmaksu, cilvēki te iepazīstas, iepērkas. 58% mūsu auditorijas ir no 20 līdz 40 gadiem. Tas ir neizbēgami, ka viņi vēlas iepazīties.

Mums ir zvanījuši un teikuši paldies par to, ka iepazinušies mūsu portālā. Vedējpāris lūdzis, vai nevaram uztaisīt kāzu vārtus ar portāla nosaukumu inbox.lv., kur jaunlaulātie savulaik atraduši viens otru. Arī mūsu darbiniekus ir lūguši būt par vedējiem. Vairāki ārzemnieki te iepazinušies un apprecējušies ar latvietēm.

Es nedomāju, ka ārzemniekus uz Latviju vilina tikai seksa vēlmes. Arī mana kolēģe iepazinās šajā portālā un dzīvo laimīgi. Bet vairākums portāla apmeklētāju ir skatītāji, ne darītāji. Uz vienu atbildi sludinājumam ir 800 līdz 1000, kuri ir to tikai izlasījuši un aplūkojuši foto.»

* * *

Lai veicas visiem, kuri grib iepazīties internetā! 

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu