Kurš vainīgs, ka izgāzās fotoradaru projekts? (84)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Fotoradaru projekts izgāzās privātā partnera dēļ, jo tas nepildīja līguma nosacījumus, šodien intervijā LNT raidījumam «900 sekundes» izteicās premjers Valdis Dombrovskis (V).

Dombrovskis norādīja, ka tagad valdība ir konceptuāli atbalstījusi fotoradaru atpirkšanu. Ja tas notiks, fotoradari darbosies tiešā valsts kontrolē un privātiem uzņēmumiem vairs netikšot uzticēti.

Premjers skaidroja - toreiz, kad tika lemts par fotoradaru projektu, valstij nav bijis lieku miljonu latu to iegādei, tāpēc piesaistīts privāts partneris. Valstij tas bijis izdevīgi, tomēr privātais partneris nepildījis līgumu, tāpēc izveidojusies pašreizējā situācija.

Jau vēstīts, ka 28.septembrī tika izbeigts līgums par fotoradariem starp Valsts policiju un komersantu «V-Traffic» (pirms tam - «Vitronic Baltica un partneri»). Tas nozīmē, ka komersanta radari joprojām var atrasties uz ceļiem, taču Valsts policijai par to fiksētajiem pārkāpumiem administratīvā pārkāpuma protokolus nenoformē.

Bija plānots, ka šīs nedēļas sākumā fotoradariem būtu jāatsāk darboties saskaņā ar pagaidu vienošanos, taču tā vēl jānoslēdz.

Iekšlietu ministrijai divu mēnešu laikā vērtēs iespēju atpirkt no Vācijas ražotāja ne vairāk kā 57 radarus, kas patlaban jau darbojas uz Latvijas ceļiem.

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis iepriekš apgalvoja, ka šī summa būšot zem pieciem miljoniem latu.

Komentāri (84)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu