Sanpaulu auto izstādē «Renault» atklājis «Novo Clio» un «Fluence GT», kas ir pirmais «Renault» sporta modelis Brazīlijas tirgum. Francijas autoražotājs Brazīlijas tirgū sasniedzis izaugsmes rekorda rādītājus, un šobrīd ierindojas pieprasītāko zīmolu piektajā pozīcijā. Brazīlija ir «Renault Grupas» otrs lielākais tirgus.
«Renault» piedalās Sanpaulu auto izstādē ar jauniem «Clio» un «Fluence GT» (2)
«Novo Clio» ir pirmais modelis Brazīlijā, kas iezīmē «Renault» zīmola jauno identitāti. Jaunais modelis ir veidots uz «Clio II» bāzes un to vietējā tirgus vajadzībām - gan dizainu, gan personalizāciju - pielāgoja «Renault Design America Latina» (RDAL). «Renault Technologies America» (RTA) sniedza savu ieguldījumu degvielas patēriņa samazināšanā (A vērtējums Brazīlijas automašīnu enerģijas programmā).
«Fluence GT» ir pirmā automašīna Brazīlijā, kas iezīmēs «Renault Sport» modeļus. Sedana sportiskā versija tiks aprīkota ar 180 zs turbo kompresora dzinēju, sporta šasiju, kā arī to raksturos sportiskais dizains, nodrošinot lielisku izpildījumu, kas jau ir šī modeļa gēnos.
Šī gada Sanpaulu izstāde saskan ar līdz šim labāko «Renault» fāzi Brazīlijas tirgū: pateicoties «Duster» un «Sandero» panākumiem zīmola pārdošanas apjomi pieauguši par 36,2%, salīdzinot ar 2011.gadu, savukārt tirgus aktivitāte pieaugusi par 5,5% šajā pašā periodā.
«Renault» Brazīlijā pieprasītāko automašīnu vidū ierindojas piektajā pozīcijā, un tas ir viens no galvenajiem «Renault» tirgiem līdztekus Krievijai un Indijai.
2011.gadā Brazīlija kļuva par «Renault Grupas» otru lielāko tirgu (aiz Francijas), pateicoties pārdošanas apjomu pieaugumam par 21% (salīdzinot ar 2010.gadu), kad tirgus izaugsme palielinājās par 3%.
«Renault» tīklu Brazīlijā šobrīd veido 212 dīleru pārstāvniecības, un plānots, ka līdz 2012.gada beigām to skaits palielināsies līdz 235 pārstāvniecībām - 15% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.