Jaunajam «Volkswagen Golf» piecas zvaigznes un četras inovāciju balvas (12)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Eiropas patērētāju tiesību aizsardzības organizācijas Euro NCAP novērtējumā jaunais «Golf» saņēmis augstāko - piecu - zvaigžņu novērtējumu. Tas ieguva arī kārotās Euro NCAP progresa balvas par integrētās drošības inovācijām. Līdztekus kursa maiņas brīdinājuma sistēmai un priekšā braucošo automobiļu uzraudzības sistēmai par pionieriem drošības inovāciju jomā tika atzīta arī proaktīvā pasažieru aizsardzība un standartaprīkojuma avārijas bremzēšanas sistēma «Multicollision brake».

«Mēs esam ļoti priecīgi, ka mūsu jaunais «Golf» kārtējo reizi ir izrādījies veiksmīgs, pildot stingrās Euro NCAP prasības, un ka tas spēja iegūt augstāko novērtējumu. Mēs it īpaši lepojamies ar četrām Euro NCAP balvām par izcilajām drošības inovācijām, par ko jaunais «Golf» saņēma atzinību,» komentē Dr. Ulrihs Hakenbergs (Dr. Ulrich Hackenberg), «Volkswagen» zīmola Pētniecības un izstrādes nodaļas direktoru valdes loceklis.

Jaunajam «Golf» tika piešķirts arī augstākais novērtējums par pasažieru aizsardzību. Tika veikts frontālās un sānu sadursmes tests, sānu sadursmes ar stabu tests un tā sauktais atsitiena tests, kurā aizmugures trieciena testā tiek mērīta slodze uz mugurkaulu kakla zonā. Jaunajā «Golf» droši var justies ne tikai pieaugušie, bet arī bērni. Arī tas tika pārbaudīts testos, dažos no kuriem tika izmantoti 18 mēnešus un trīs gadus vecu bērnu izmēra manekeni. Jaunais «Golf» atstāja iespaidu uz testu veicējiem arī ar tā gājēju aizsardzības spējām.

Papildus izcilajai pasažieru aizsardzībai septītās paaudzes «Golf» piedāvā arī plašu autovadītāja palīgsistēmu klāstu. Bez standarta komplektācijā iekļautās avārijas bremzēšanas sistēmas «Multicollision brake» un papildaprīkojumā pieejamās proaktīvās pasažieru aizsardzības sistēmas drošības aprīkojumu iespējams pielāgot un paplašināt ar papildaprīkojumā piedāvāto adaptīvo kruīza kontroli, priekšā braucošo automobiļu uzraudzības sistēmu ar pilsētas avārijas bremzēšanas palīgsistēmu, noguruma uztveršanas funkciju un kursa maiņas brīdinājuma sistēmu.

Tas nozīmē, ka kopumā jaunajā «Golf» tiek piedāvātas septiņas autovadītāja palīgsistēmas, kas ievērojami uzlabo automobiļa drošību. Avārijas bremzēšanas sistēma «Multicollision brake», ko ADAC jau ir apbalvojis ar «Dzeltenā eņģeļa» inovāciju balvu, automātiski pielieto bremzes pēc smagas sadursmes, lai samazinātu kinētisko enerģiju. Tā mērķis ir vai nu pavisam novērst sekojošu sadursmi vai vismaz ievērojami samazināt trieciena ātrumu. Negadījumu statistika liecina, ka šādas sekojošās sadursmes notiek vismaz ceturtajā daļā visu negadījumu. Tās ir īpaši bīstamas, jo pasažierus vairs neaizsargā gaisa drošības spilveni un drošības jostu spriegotāji. Tāpat kā ar visām «Volkswagen» palīgsistēmām, autovadītājs vienmēr var šo sistēmu neņemt vērā.

«Volkswagen» aizņēmās proaktīvās pasažieru aizsardzības sistēmas un noguruma uztveršanas funkciju no premium klases automobiļiem un ievietoja tās jaunajā «Golf». Aizsardzības sistēmas ar automobiļa dinamisko parametru palīdzību uztver īpaši kritiskas braukšanas situācijas un reaģē, iejaucoties ar ESC sistēmu vai spēcīgi pielietojot bremzes.

Sekojošu sadursmju gadījumā automātiski tiek nospriegotas autovadītāja un blakussēdētāja drošības jostas, lai nodrošinātu, ka gaisa drošības spilvenu sistēma un drošības jostas sniedz tiem labāko iespējamo aizsardzību. Ja tiek uztverta automobiļa slīdēšana, sistēma aizver sānu logus, atstājot vien mazas atveres, un aizbīda jumta līku, lai drošības sistēmas, piemēram, galvas un sānu gaisa drošības spilveni, sniegtu optimālu atbalstu un nodrošinātu labāko iespējamo efektivitāti. Tiklīdz bīstamā situācija ir beigusies, drošības jostas tiek atspriegotas.

Komentāri (12)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu