Eiropas elektrisko automobiļu topā dominē «Opel Ampera» (6)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: © GM Company

«Opel» revolucionārais un daudzas balvas ieguvušais elektriskais automobilis «Ampera» joprojām atrodas pasažieru elektrisko automašīnu Eiropas pārdošanas apjomu topa galvgalī.

Šīs ziņas ir pienākušas, neraugoties uz ļoti izaicinošajiem tirgus apstākļiem, kur autoražotāji ziņo par elektrisko automobiļu pārdošanas apjomu samazināšanos salīdzinājumā ar iepriekš prognozētajiem lielumiem. «Opel Ampera» pieder 21% elektrisko automobiļu Eiropas tirgus daļas. Visticamākais, ka segmenta līdera pozīcijas tiks noturētas visa 2012. gada garumā.

««Ampera» joprojām ir vadošais modelis pasažieru elektrisko automobiļu Eiropas tirgū,» norāda «Opel» Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas daļas viceprezidents Alfrēds E. Rīks (Alfred E. Rieck). «Ņemot vērā, ka pieprasījums pēc elektriskajiem automobiļiem ir mazāks kā iepriekš tika prognozēts, mēs esam ārkārtīgi apmierināti ar tirgū nostiprināto līdera lomu.»

«Ampera» modeļa kopējās stingrās līderpozīcijas nostiprina dažādi galvenie Eiropas tirgi. Nīderlandē automobiļa tirgus daļa ir pieaugusi līdz 66%, Vācijā «Ampera» ir līderis ar plašām rezervēm (28%), tāpat tas ir Beļģijā (22%) un Šveicē (31%).

Neraugoties uz to, ka visa elektrisko automobiļu Eiropas tirgus pārdošanas apjoms ir pieaudzis par aptuveni 130%, tas izrādījies zemāks par industrijas speciālistu prognozēto. Elektrisko pārvietošanās līdzekļu pārdošanas apjomi plaši atšķiras starp tirgiem. Piemēram, kamēr Vācijā no katriem 1,000 pārdotajiem automobiļiem tikai viens ir elektriskais, tikmēr kaimiņzemē Austrijā tādi ir veseli trīs, Francijā - pieci, bet Nīderlandē - astoņi. Līdere Eiropā ir Norvēģija, kur 30 no 1,000 pārdotajiem pārvietošanās līdzekļiem ir elektriskie automobiļi. Neraugoties uz neviendabīgo vidi, «Opel» ir pamanījies savus «Ampera» pārdošanas apjomus dubultot salīdzinājumā ar kopējo elektrisko automobiļu Eiropas tirgus pieaugumu.

Novembrī uzņēmuma preses dienests paziņoja, ka visā Eiropā sešu mēnešu laikā dubultojies arī klientu-autoparku pieprasījums pēc «Ampera» automobiļiem - no martā esošajiem aptuveni 700 tas līdz oktobrim pieaudzis līdz gandrīz 2,000. Tas ir vairāk nekā 180% pieaugums.

16 kWh litija jonu baterija darbina «Ampera» 111kW/150 ZS elektromotoru. Atkarībā no ceļa seguma un braukšanas tehnikas, 40 līdz 80 km var veikt izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Veicamās distances palielinājuma režīmā, kas aktivizējas ikreiz, kad baterija sasniegusi minimālo uzlādes līmeni, nemanāmi sāk strādāt 1,4 litru 63 kW/86 ZS benzīna motors un darbina elektrisko ģeneratoru, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties.

Komentāri (6)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu