43% autovadītāju OCTA iegādājas degvielas uzpildes stacijās beigu termiņa dēļ (14)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

43% autovadītāju izvēlas iegādāties OCTA degvielas uzpildes stacijās (DUS) brīžos, kad tuvojas esošās OCTA beigu termiņš, noskaidrots apdrošināšanas sabiedrības «ERGO» un «Statoil» veiktajā pētījumā. Savukārt katrs ceturtais atzinis, ka OCTA iegādājies DUS, jo nav bijusi iespēja to izdarīt internetā.

Kā citus iemeslus, kāpēc OCTA tiek pirkta DUS, autovadītāji minējuši - tas ir ērtākais veids kā to izdarīt (12%) vai tuvumā nebija apdrošināšanas filiāļu (8%). Tikai 2% autovadītāju atzinuši, ka OCTA DUS iegādājās pēc tam, kad Ceļu policija fiksēja, ka tie satiksmē bija devušies bez apdrošināšanas.

«Pirmkārt, jāuzsver, ka autovadītāji, iegādājoties OCTA polises DUS, jau priekšlaicīgi padomājuši par tās beigu termiņa tuvošanos. Tas liecina, ka OCTA 15 gadu pastāvēšanas laikā autovadītāji novērtē un apzinās tās nozīmi - drošība un aizsardzība no ievērojamiem finansiāliem izdevumiem, kas var rasties ceļu satiksmes negadījuma rezultātā. Ceļu satiksmes negadījumos autovadītājiem bez OCTA polises zaudējumi ir jāsedz no personīgajiem līdzekļiem, turklāt Latvijā vidējā zaudējumu summa sastāda 737 latus,» stāsta Ivars Vismanis, «ERGO» Transportlīdzekļu apdrošināšanas departamenta direktors.

Otrkārt, pētījums norāda, ka autovadītāji atzinuši DUS kā pārdošanas kanālu par vienu no pieejamākajiem. Savukārt gandrīz katrs ceturtais, it sevišķi reģionos, iegādājas OCTA DUS, ja nav pieejams internets.

«Aptaujas dati pierāda, ka OCTA polises lielai daļai autovadītāju ir pēdējā brīža pirkums, tāpēc arī autovadītāji novērtē iespēju to iegādāties pa ceļam degvielas uzpildes stacijā. Tomēr pozitīva ir tendence, ka apdrošināšanas polises kļūst par ikdienas pirkumu, kas ierindojams līdzās citām pirmās nepieciešamības precēm, piemēram, pārtikai vai preses izdevumiem,» komentē Gatis Pavārs, «Satoil Fuel & Retail Latvia» veikala preču un pakalpojumu attīstības direktors.

Komentāri (14)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu