Jaunās paaudzes «Toyota RAV4» pieņēmis nopietnāku apvidus auto lomu (11)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Nu jau ceturtās paaudzes «Toyota RAV4» klientiem piedāvā atšķirīgu stilu, izsmalcinātu, augstākās kvalitātes salona dizainu, jaunu integrēto dinamiskas braukšanas sistēmu un aizraujošu braucienu ar degvielu ekonomējošām spēka piedziņas sistēmām.

Automobiļa purngalā var saskatīt uzņēmuma «Under Priority» priekšējās restes dizainu ar «Keen Look» priekšējo lukturu un LED dienas gaitas lukturu detaļām, kas jaunajam SUV piešķir jaudīgu, vēl dinamiskāku un manevrētspējīgāku tēlu uz ceļa.

Jaunajām aizmugures durvīm ar iebūvēto jumta spoileru eņģes tagad atrodas augšmalā, bet rezerves ritenis ir noņemts, lai jaunā RAV4 dizains būtu pilnīgāks, tīrāks un vēl aerodinamiskāks.

Vadītāja sēdvieta atgādina sacīkšu pilota kabīni, un tās pozīcija jaunajā «RAV4» nodrošina izcilu ergonomiku, vēl lielāku komfortu un labāku pārredzamību.

Spēka piedziņas klāsts tagad ietver 2,0 litru 151 zirgspēka benzīna dzinēju un jaudīgu 150 zirgspēku 2,2 litru D-4D dīzeļa dzinēju. «Šā jaunā klāsta ietvaros ikvienam dzinējam ir samazināta CO2 emisija, klāstā vidēji par 12 %,“ stāsta Raigo Kaseorgs (Raigo Kaseorg), «Toyota» pārdošanas un mārketinga menedžeris.

Papildus jaunajai, daudz ērtākajai un fokusētākajai vadītāja pozīcijai jaunais «RAV4» piedāvā arī tādas būtiskas SUV detaļas kā pārregulētu priekšējās un aizmugures piekares sistēmu, uzlabotu elektrisko stūres pastiprinātāju un jaunu integrēto dinamiskas braukšanas sistēmu ar pilnīgi jauno Sport režīma funkciju.

Integrētā dinamiskas braukšanas sistēma ir izsmalcināta un jaudīga interaktīva vadības sistēma, kas koordinē RAV4 jaunās dinamiskās griezes momenta kontroles 4WD sistēmas, automobiļa stabilitātes kontroles sistēmas (VSC) un elektriskā stūres pastiprinātāja kontroli, lai uzlabotu kompaktā SUV veiktspēju, vadību un drošību.

Jaunais «RAV4» turpina nodrošināt visaugstākā standarta braucēju drošību un gājēju aizsardzību, kas pilnveidotas jau trīs kompakto «Toyota» SUV paaudžu gaitā, kā arī vēl augstāka līmeņa aktīvo un pasīvo drošību.

«Ar jauno augstas stiprības, dažādas triecienu slodzes izturīgo virsbūvi, kas konstruēta, lai nodrošinātu maksimālu braucēju un gājēju aizsardzību sadursmes gadījumā, jaunais «RAV4» ir izveidots, lai saņemtu piecu zvaigžņu novērtējumu ārkārtīgi stingrajā 2013. gada «Euro NCAP» drošības testu programmā,“ skaidro Kaseorgs.

Jauno «RAV4» iespējams aprīkot arī ar trīs jaunām tehnoloģijām – automātisko tālo gaismu sistēmu, joslas ievērošanas brīdinājuma sistēmu un aklo punktu uzraudzības sistēmu, kas drošības un vadītāja ērtību standartus paaugstina vēl jo vairāk.

Automātiskā tālo gaismu sistēma izmanto kameru, kas novēro priekšā esošo ceļu un automātiski pārslēdz priekšējo lukturu gaismas no tālajām uz tuvajām, ja konstatē priekšā esošu vai pretī braucošu automobili.

Joslas ievērošanas brīdinājuma sistēma izmanto joslu atpazīšanas kameras sensoru, kas iebūvēts vējstikla augšpusē un kontrolē, vai automobilis netīšām neizbrauc no savas joslas. Ja tā notiek, sistēma brīdina vadītāju ar skaņas brīdinājuma signālu un mirgojošu svītras indikatoru uz daudzfunkcionālā informācijas displeja.

Aklo punktu uzraudzības sistēma brīdina vadītāju par automobili, kas brauc blakus joslā vadītāja aklajā zonā. Sistēma ieslēdz indikatoru, kas iebūvēts attiecīgā sānu spoguļa virsmā. Sistēma izmanto radara sensorus, kas uzstādīti abās pusēs jaunā RAV4 aizmugurē un novēro ceļa posmus, kas vadītājam sānu spoguļos nav pārskatāmi. Ja ir ieslēgts pagrieziena rādītājs, aklo punktu uzraudzības sistēmas indikators mirgos ar noteiktu intervālu, lai brīdinātu vadītāju.

Saskaņā ar pagājušā gada pārdošanas datiem Latvijā, RAV4 savā segmentā ieņem 2. vietu ar 15 % tirgus daļu.

Komentāri (11)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu