«Balta» saviem OCTA klientiem palīdzējusi atgūt 35 000 latu (19)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Jau pusgadu Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība «BALTA» saviem klientiem piedāvā OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja, kas tika ieviesta pēc pieņemtajām OCTA likuma izmaiņām. Klientu pozitīvo novērtējumu apliecina atsauksmes par jaunās sistēmas ērtumu un operativitāti. Kopš augusta tiem klientiem, kuri ceļu satiksmes negadījumos atzīti par cietušajiem, «BALTA» palīdzējusi atgūt 35 000 latu, kas citkārt šoferiem no vainīgā apdrošinātājiem būtu jāizcīna saviem spēkiem.

«Kā novērtējuši mūsu klienti, OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja galvenie ieguvumi ir ērtība un operativitāte. Klientiem vairs nav jāiesaistās atlīdzību procesos, jo visu nokārto apdrošinātājs, kuram viņš uzticas. Pagājušā gada augustā mēs pirmie brīvprātīgi pieņēmām ierosinātās izmaiņas un tās iekļāvām visās OCTA polisēs bez papildu piemaksas, ko ir novērtējuši arī mūsu klienti - par to liecina pozitīvās atsauksmes un pakalpojuma popularitāte,» skaidro BALTA atlīdzību direktors Ingus Savickis.

Kā atzīmē Ingus Savickis, sasniegtie rezultāti apstiprina pirms pusgada pausto prognozi, ka līdz ar pozitīvajām izmaiņām OCTA klientu acīs ir ieguvusi lielāku vērtību. Tā tiek uztverta vairs ne tikai kā obligāts nodoklis, bet arī kā iespēja padarīt savu ikdienu drošāku un izmantot polisi kā šīs drošības garantu. Līdz šim šādas ērtības bija iespējams izmantot KASKO klientiem, kad nelaimes gadījumā par visu parūpējās apdrošinātājs.

BALTA pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas principus praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas pie apdrošinātāja BALTA ir noformējusi OCTA polisi ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja, var saņemt atlīdzību turpat BALTA, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija agrāk. Turklāt klientiem ir iespējams visus atlīdzību gadījumus pieteikt pa tālruni, nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no filiālēm. Tāpat BALTA klientiem ir pieejams plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju.

Komentāri (19)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu