«Toyota» vairāk nekā dubultojusi hibrīdautomašīnu pārdošanas apjomu

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Japānas autobūves kompānija «Toyota Motor Corp.» trešdien paziņoja, ka pērn pasaulē pārdevusi vairāk nekā 1,2 miljonus hibrīdautomašīnu, tādējādi vairāk nekā dubultojot šo automobiļu tirdzniecības apjomu.

Uzņēmums, kas ir pasaulē lielākais autoražotājs, norādīja, ka 2012.gadā pasaulē pārdevis 1 219 000 hibrīdautomašīnu, tostarp slavenību tik ļoti iecienīto modeli «Prius». Jaunākie dati liecina, ka hibrīdautomobiļu īpatsvars no «Toyota» kopējā pārdošanas apjoma pērn veidojis aptuveni 14%.

Japānā, kur lielāko pagājušā gada daļu valdība piedāvāja subsīdijas videi draudzīgu automašīnu iegādei, pārdota vairāk nekā puse no hibrīdiem. «Toyota» šogad prognozē pasaulē pārdot 1,25 miljonus hibrīdautomašīnu.

«Mūsu mērķis bija pārsniegt vienu miljonu vienību gadā. Tagad, kad mums tas ir izdevies, mēs vēlētos nākotnē palikt šajā virsotnē,» norādīja kompānijas preses pārstāvis, piebilstot, ka uzņēmums līdz 2015.gada decembrim plāno tirgū laist 18 jaunus hibrīdu modeļus.

Kopš pirmā «Prius» modeļa nonākšanas tirgū 1997.gadā «Toyota» kopumā pārdevusi 5,125 miljonus hibrīdautomašīnu aptuveni 80 valstīs.

Uzņēmums norāda, ka gadījumā, ja visas šīs automašīnas būtu aprīkotas ar parastajiem iekšdedzes dzinējiem, tās būtu radījušas par aptuveni 34 miljoniem tonnu oglekļa dioksīda vairāk un iztērējušas 12 miljardus litru degvielas.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu