Salmela: Bērns saviem vecākiem liek mācīties un augt kopā ar viņu

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«Labdarības kampaņas tiek rīkotas, lai īstenotu cēlus mērķus, tāpēc uzņēmēji bieži atsaucas uz kampaņu rīkotāju aicinājumiem iesaistīties. Arī neauglības ārstēšanas kampaņas pamatā ir ļoti cēls mērķis – palīdzēt ģimenēm, kurām ir grūtības ar bērniņa ieņemšanu. «Hesburger» ir ģimenēm draudzīgs uzņēmums, kas ik dienu savos restorānos apkalpo simtiem ģimeņu ar bērniem. Mēs uzskatām ģimeni par augstu dzīves vērtību, tāpēc 2013. gada rudenī, kad pie mums vērsās kampaņas rīkotāji, mēs nolēmām atbalstīt neauglības ārstēšanas kampaņu un ar lielu prieku turpinām to darīt arī šobrīd,» tā iesaistīšanos ziedojumu līdzekļu vākšanas kampaņā skaidro Ieva Salmela, «Hesburger» attīstības direktore Baltijas valstīs.

Līdzās šai kampaņai, jau vairākus gadus mēs sadarbojamies ar Latvijas Sarkanā Krusta Elejas nodaļu un SOS bērnu ciematiem, kur atbalstām bērnus no maznodrošinātām ģimenēm gan materiāli, gan ar savu produkciju un rotaļlietām bērnu pasākumu un ekskursiju laikā. Bērni ir laimes avots, tāpēc priecājamies, ka varam šo atbalstu sniegt.

  1. Kāda ir Hesburger pieredze ārvalstīs?

Mēs mēģinām piedalīties un atbalstīt dažādas labdarības kampaņas visās Baltijas valstīs. Tā ne vienmēr ir materiāla palīdzība, bet arī ar savu produkciju un balvām varam atbalstīt dažādas kampaņas. Tā, piemēram, Tallinā jau divus gadus ar savu produkciju atbalstām Ziemassvētku pasākumam maznodrošinātajiem, kas tiek rīkots vienā no Tallinas baznīcām.

Domājot par bērniem, kuriem nav paveicies tik ļoti kā attīstītajās valstīs, mēs īpaši lepojamies ar labdarības projektu, kuru esam īstenojuši Bangladešā, sniedzot atbalstu Bangladešas graustu bērniem. Pirms vairākiem gadiem «Hesburger» izveidoja skolu Bangladešas bērniem no graustu rajoniem, kurā šobrīd izglītību iegūst jau vairāk nekā 400 bērnu, kuriem vairs nav sava ikdiena jāpavada uz ielas vai, pelnot naudu smagā darbā.

  1. Kāda ir ziedošanas kultūra Latvijā? Vai tā atšķiras no citām valstīm, kur atrodas Hesburger?

Uzskatu, ka ar katru gadu ziedošanas kultūra ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs paliek arvien izteiktāka. Cilvēki arvien vairāk vēlas atbalstīt savus līdzcilvēkus, kas dažādu iemeslu dēļ ir nonākuši grūtībās. Mani tiešām priecē, ka var redzēt, kā cilvēki paliek līdzjūtīgāki un izvēlas palīdzēt citiem. Kaut vai tie ir tie daži centi, kurus tu iemet ziedošanas kastītēs, norēķinoties par saviem pirkumiem pie kases, toties kopā tas veido daudz.

  1. Hesburger pozicionē sevi kā ģimenēm ar bērniem draudzīgu uzņēmumu. Kādas iespējas sniedz Hesburger?

Savos restorānos mēs piedāvājam bērnu ēdienkarti, tāpat lielākajā daļā restorānu ir izveidoti bērnu rotaļu laukumi. Izvēloties rotaļlietas, kuras pievienojam Bērnu komplektam, mēs pievēršam uzmanību, lai tās būtu attīstošas, uz izglītību vērstas un praktiski pielietojamas, lai tādējādi bērniem no tām būtu vēl lielāka pievienotā vērtība.

  1. Kāda ir bērna loma ģimenē? Vai bērns maina ģimeni?

Uzskatu, ka bērni atstāj tikai pozitīvu ietekmi uz apkārtējiem cilvēkiem. Bērns saviem vecākiem un citiem ģimenes locekļiem liek mācīties un augt kopā ar viņu. Bērnu augšanas procesā vecāki iemācas daudzas dzīvei nozīmīgas atziņas, par kurām līdz šim varbūt pat nav nojautuši. Bērni rada laimi, prieku un smaidu ne tikai savai ģimenei, bet arī apkārtējiem.

  1. Kas ir galvenais laimīgas bērnības un ģimenes komponents?

Tā noteikti ir beznosacījuma mīlestība, atbalsts dažādās dzīves situācijās, kā arī tas, ka tev ir vecāki un vecvecāki, ar kuriem kopā pavadīt dažādus dzīves mirkļus. Laiks, ko tu pavadi ar savu ģimeni un bērniem, ir ļoti svarīgs. Ja runājam tieši par bērniem, tad gan kopīga pasakas lasīšana, gan galda spēles, gan pastaigas svaigā gaisā būs nozīmīgs kopā būšanas laiks.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu