VIRŠI-A: viena no lielākajām Latvijas vērtībām ir ģimene

FOTO: Publicitātes foto

«Labdarības kampaņas ir veids, kā mūsdienu saspringtajā dzīves ritmā atcerēties par cilvēcību un nesavtību, kuru esam spējīgi izrādīt saviem līdzcilvēkiem. Labdarības kampaņām ir cēlsirdīgi mērķi, tāpēc VIRŠI-A labprāt atsaucas uz aicinājumiem iesaistīties. Mēs ceram, ka VIRŠI-A iesaistīšanās labdarības kampaņās rosinās arī citus cilvēkus un uzņēmējus nodoties labiem darbiem,» intervijā atklāj Jānis Riekstiņš, AS VIRŠI-A valdes priekšsēdētājs.

VIRŠI-A ir uzņēmums, kas iestājas par Latvijas ģimenēm. Mēs uzskatām, ka viena no lielākajām mūsu valsts vērtībām ir ģimene, tāpēc mēs ar lielāko prieku jau vairāk nekā gadu atbalstām biedrības «Taureņa efekts» rīkoto neauglības ārstēšanas kampaņu, kuras pamatā ir cēlsirdīgs mērķis. Neauglības ārstēšanai Latvijā tiek pievērsta neliela uzmanība, tāpēc mēs ceram, ka ar savu iesaistīšanos šajā kampaņā varam aicināt arī citus līdzcilvēkus palīdzēt tām ģimenēm, kurām ir grūtības tikt pie bērniņa. Galu galā bērniņa ienākšana ģimenē ir liela laime.

VIRŠI-A bieži iesaistās dažādu labdarības kampaņu atbalstīšanā. Par vienu no mūsu uzņēmuma tradīcijām jau vairākus gadus ir kļuvusi Ziemassvētku dāvanu paciņu sagatavošana maznodrošinātām ģimenēm. Tāpat jāsaka, ka esam lieli dzīvnieku draugi, tāpēc mēs piedalāmies arī Latvijas dzīvnieku patversmju atbalstīšanā.

Manuprāt, ar katru gadu cilvēku nesavtīgums tikai aug. Ir prieks apzināties, ka atbalstīt citus vēlas ne tikai tie cilvēki, kuriem ir daudz, ko dot, bet arī cilvēki, kuriem pašiem ir ļoti maz. Es uzskatu, ka cilvēki Latvijā ir gatavi atbalstīt un palīdzēt citiem pēc savas labākās sirdsapziņas.

VIRŠI-A ir vietējais uzņēmums, kas spēj saviem klientiem nodrošināt augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kā arī dažādos veidos atbalstīt vietējos uzņēmējus, pašvaldības un Latvijas talantus. Svarīga mūsu uzņēmuma vērtība ir stipras un veselas Latvijas ģimenes, tāpēc mēs atbalstām un turpināsim atbalstīt dažādus ģimeniskus pasākumus un kampaņas.

Uz augšu