Lai katrs lidojums būtu kā biznesa klasē! Stjuarte atklāj triku, kā lidmašīnās saņemt labāku apkalpošanu

Ilustratīvs attēls.

FOTO: Pexels

Lidojums vienmēr sevī ietver kaudzi dažādu stresa avotu - jāatceras par biļetēm, dokumentiem, mantām, turklāt uztraukums nebeidzas arī tad, kad droši atrodamies savās vietās. Ikviens šādos apstākļos vēlas, lai lidmašīnas apkalpojošais personāls viņiem pievērstu mazliet vairāk uzmanības. Kāda stjuarte atklājusi, ka tas ir iespējams ar viena maza trika palīdzību, vēsta portāls "Postimees".

Sabiedībā valda uzskats, ka īpašu attieksmi lidojumos saņem tikai tie, kas par to ir samaksājuši.Lidojumu pavadone Amanda Pleva atklāj, ka tā nebūt nav nelaužama lietu kārtība. Stjuarte savā blogā ir aprakstījusi situācijas, kurās pamanījusi, ka apkalpo dažus pasažierus labāk, kā pārējos.

» "Mayday! Mayday! Mayday!" Kā mācību lidojums virs Tallinas pārvērtās izdzīvošanas skolā

Sieviete atklājusi, ka viņas darba nepatīkamākā daļa nav vēmekļu vākšana vai neapmierinātu klientu sūdzību uzklausīšana. Vissliktāk Pleva jūtoties tad, kad viņa stāv pie ieejas lidaparātā un sveicina cilvēkus, savukārt tie izliekas, ka viņas tur nemaz nav. Viņa uzsvērusi, ka, lai arī nevienu ar varu nav iespējams padarīt laipnu, neviens nav atcēlis elementāras pieklājības ievērošanu arī tad, kad sazināmies ar apkalpojošo personālu.

Stuarte stāstījusi, ka visdraudzīgākie esot VIP klases pasažieri, taču tas vairāk esot saistīts ar to, ka viņu neesot tik daudz, līdz ar ko ir lielāka iespēja nodibināt savstarpēju kontaktu gan pirms lidojuma, gan lidojuma laikā.

» Kašera jūtu izpausmes pret Samantu Tīnu pamatīgi samulsina lidmašīnas pasažierus

Pēc speciālistes domām, daudzi nemaz neapzinās, cik liels spēks ir draudzīgam smaidam. Ja cilvēks ir sasveicinājies un pasmaidījis visiem, kas viņu sagaida lidaparātā, Amanda Pleva ir pārliecināta, ka personāls to pamanīs un novērtēs vai nu ar bezmaksas dzērienu, vai bezmaksas pārsēdināšanu brīvā vietā, vai arī ar īpašu rūpību apkalpošanas laikā.

Uz augšu