Vīrietis spiests samaksāt 25 tūkstošus sterliņu mārciņu par sliktas atsauksmes atstāšanu juristu kantorim (1)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Max Duzij/Unsplash

Tiesa vīrietim Lielbritānijā ir likusi samaksāt 25 tūkstošus sterliņu mārciņu lielu kompensāciju par neslavas celšanu juridisko pakalpojumu firmai - tam par ieganstu kalpojusi negatīva atsauksme internetā, vēsta portāls "Lad Bible".

Filips Džeimss Veismouts nolīdzis juridisko pakalpojumu firmu "Summerfield Browne", lai konsultētos par tiesas lēmuma ievērošanu - šis serviss ir izmaksājis 200 sterliņu mārciņas. Pēc pakalpojuma saņemšanas Veismouts ir izteicis firmai kritiku, minot, ka "pakalpojums ir bijis kļūdu pilns" un firmai trūkst izpratnes par likumdošanu.

Atsauksmē portālā "Trustpilot" vīrietis apgalvojis, ka "šī firma kļūst absolūti apātiska, tiklīdz ir saņēmusi klienta naudu. Par savu problēmu ir iespējams vairāk uzzināt no forumiem un "Youtube", turklāt tas nemaksā naudu".

"Es veicu priekšapmaksu par sava gadījuma juridisko izvērtējumu, taču pretī saņēmu pārfrāzētu paša sūtīto informāciju, bez informācijas par to, kā es varētu rīkoties tālāk. Saņēmu pakalpojumu, kas ir kļūdu pilns un demonstrē nesapratni par situāciju un likumu," rakstījis neapmierinātais klients.

"Summerfield Browne" juristi ir noraidījuši Veismouta teikto kā nepatiesu un rakstītu ar mērķi graut uzņēmuma reputāciju. Kantoris tāpat vērsies tiesā ar mērķi panākt gan atsauksmes izņemšanu, gan finansiālu kompensāciju.

Filips Džeimss nav piedalījies attālinātajā tiesas sēdē, atrunājoties ar to, ka viņš dzīvo Zviedrijā. Vīrietis medijiem atklājis, ka firma nav centusies konfliktu atrisināt ārpustiesas kārtībā un nav reaģējusi uz trīs piedāvājumiem no viņa puses.

"Viņi tiesājās, lai gūtu personīgu labumu," secinājis Veismouts.

Tiesnesis Deivids Kuks ir izteicis kritiku apsūdzētajam, minot, ka viņš "šauj, neapdomājot sekas."

"Svarīgākais jautājums ir sekojošs - vai apsūdzētais būs gatavs racionāli iesaistīties tiesas procesā. Viņam vajadzētu vairāk piedomāt pie tā, kur viņš fokusē savus "izvirdumus"," teicis tiesnesis.

Kuks lēmis, ka "nav apstrīdams, ka atsauksmes mērķis ir bijis atturēt cilvēkus no firmas pakalpojumu izmantošanas. Dotajā gadījumā ir izteikti nopietni apgalvojumi, kas viennozīmīgi spēj atturēt potenciālos klientus - ir pierādījumi, kas norāda uz darījumu skaita samazināšanos pēc Veismouta atsauksmes publicēšanas".

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!  

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu