Rīdziniece nedēļām ilgi gaida atmuitoto paciņu no Anglijas. "Latvijas pasts" skaidro situāciju

FOTO: Kadrs no "Bez tabu" video

"Latvijas pasta" kliente vīlusies, lai gan visi atmuitošanas nosacījumi izpildīti, pie sava kārotā pasta sūtījuma tā arī netiek. Rīdziniece Linda jau gandrīz trīs nedēļas gaida, kad varēs izņemt atmuitoto un apmaksāto sūtījumu no Anglijas, ziņo raidījums "Bez tabu".

Linda ir sašutusi par nejēdzībām “Latvijas pastā”. Jau kopš septembra vidus gaida, kad varēs izņemt sūtījumu, kurš ir Latvijā, ir atmuitots un Linda to apmaksājusi jau 15. septembrī. Solīts, – trīs līdz piecu dienu laikā saņems ziņojumu, lai nāk pēc paciņas.

Norādītajā laikā ziņojuma nav bijis. Zvanījusi uz “Latvijas pastu” un saņēmusi atbildi, lai gaida vēl trīs piecas dienas, tad būšot. Gaidījusi, bet ziņojuma doties pēc sūtījuma nav bijis. Uzskata, tā ir “Latvijas pasta” neizdarība.

Linda ir fizioterapeite un darbam nepieciešamos produktus pasūtījusi Anglijā, no kurienes paka jau pēc 4 dienām bijusi Latvijā, taču, lai to izņemtu “Latvijas pastā”, Linda gaida jau trīs nedēļas. Pasta darbiniece sacījusi, vienā sistēmā uzrādoties, ka viņa EDS sistēmā ir apmaksājusi sūtījumu, citā sistēmā to neredzot. Pasta darbiniece lūgusi nosūtīt apliecinājumu, ka sūtījums ir apmaksāts un atmuitots. Linda prasīto izdarījusi, gaidījusi ziņu, kad drīkst nākt pēc sūtījuma, taču velti.

VAS “Latvijas pasts” pārstāve taisnojas, sūtījuma izņemšanas problēmas esot saistītas ar starpvalstu sūtījumu datu apmaiņas nepilnībām, jo procesā esot iesaistītas daudzas puses. Atvainojas klientei par sagādātajām neērtībām.