Nedienas ar "Rīdzinieka karti"

"Rīdzinieka karte".

FOTO: Ieva Lūka/LETA

Igors sevi uzskata par apzinīgu rīdzinieku. Viņš jau vairākus gadus lieto "Rīdzinieka karti", vēsta raidījums "Bez Tabu".

"Es to izmantoju ne tikai e-talonu veidā, lai apmaksātu braucienus sabiedriskajā transportā, bet arī iespēja ir apmaksāt "Rīgas satiksmes" stāvvietās pilsētā. Katram gadījumam biju tur ieskaitījis naudiņu, jo nekad nevar zināt, kur pēkšņi vajadzēs apstāties. Ja pa rokai nav bankas karte vai vēl kas, tad samaksāt var ar "Rīdzinieka karti", tā parasti vienmēr ir līdzi," stāsta Igors.

Vienā no reizēm rīdziniekam neizdodas apmaksāt stāvvietu ar "Rīdzinieka karti". Pēc telefonsarunas ar uzņēmuma "Rīgas satiksmes" pārstāvi izmēģināts cits apmaksas automāts – un atkal garām. Karti, kurā ir nauda, nepieņem. Vēlāk arī rodas problēmas ar kļūmes novēršanu.

"Sazvanīt operatoru neizdodas pat divas dienas. Tur tiešām 30 minūtes no vietas līnija ir aizņemta.

Kā es varu pierakstīties pie tā operatora? Tad es nākamajā dienā jau neizturēju, krenķis, izvēlējos autoatbildētāja funkciju, lai atstātu sūdzību. Operators momentāni, pārtraucot mani, teica: "Es jūs tūlīt pierakstīšu!" Bet es viņam saku, ka ir problēma pierakstīties Šmerļa ielā, jo tur man darbiniece saka, ka tur nemaz nestrādā tas centrs, ka tur nemaz nepieņem. Ikdienā tur nekā nav, un šobrīd tas ir ciet."

Igors ir neizpratnē, kāpēc internetā tiek piedāvāts viens no pieciem "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem, ja tobrīd tas vispār ir slēgts.

"Diezgan absurdi, nesaprotami un arī aizvainojoši. Cik sevi atceros, "Rīgas satiksme" ne reizi nav atzinusi kļūdas un atvainojusies. Un tagad kārtējo reizi ir krenķis par "Rīgas satiksmi". Tā ir tā lielā sāpe," uzsver rīdzinieks