Pēc tagad, maksā vēlāk. "Bolt" un "Esto" piedāvās patēriņa kredīta pakalpojumu

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Attēls ilustratīvs.
Attēls ilustratīvs. Foto: Jirapong Manustrong/Shutterstock

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Esto" sadarbībā ar "Bolt" zīmolu sāks piedāvāt jaunu maksājumu metodi "Bolt Pay Later", kas darbosies pēc principa "pērc tagad, maksā vēlāk", skaidro "Esto" pārstāvji.

"Bolt Pay Later" pakalpojums tā klientiem nodrošinās iespēju iepirkties un izmantot "Bolt Pay Later" maksājuma veidu līdz pat 2000 "Esto" sadarbības partneru veikalos visā Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Klienti bez papildu maksas par pirkumiem varēs norēķināties 30 dienu laikā.

Pakalpojums būs pieejams "Esto" pašreizējai vairāk nekā 240 000 cilvēku lielajai klientu bāzei, kas jau veikuši 302 miljonus darījumu ar "Esto", kā arī visiem jaunajiem klientiem, kas "Esto" ekosistēmā izvēlēsies izmantot "Bolt Pay Later" maksājumu un kredīta iespēju.

"Bolt" biznesa attīstības vadītājs Sergejs Basaliga skaidro, ka "Bolt Pay Later" ir patēriņa kredīta pakalpojums, kas neattieksies uz esošajiem mobilitātes vai ēdiena piegādes pakalpojumiem, ko "Bolt" platforma jau nodrošina. Tas nozīmē, ka "Bolt" platformas lietotāji par saviem ar ēdiena piegādi vai mobilitāti saistītajiem pakalpojumiem joprojām norēķināsies tāpat kā līdz šim - izmantojot maksājumu karti, "Bolt Balance" maksājumu veidu vai skaidru naudu.

"Bolt Pay Later" pakalpojums būs pieejams ikvienam, ne tikai "Bolt" platformas lietotājiem.

"Esto" ir vadošais inovatīvu maksājumu un iepirkšanās risinājumu sniedzējs Baltijas valstīs patērētājiem un tirgotājiem gan tiešsaistē, gan fiziskajās tirdzniecības vietās. "Esto" biznesa modelis ir atvieglot maksājumus starp patērētāju un tirgotāju e-komercijas vai fiziskā veikalu vidē, nodrošinot tirgotājam maksājumus reāllaikā, bet patērētājam piedāvājot elastīgas norēķinu iespējas.

"Bolt" ir transporta platforma. Uzņēmums piedāvā dažādus mobilitātes pakalpojumus, tostarp kopbraukšanu, koplietošanas automašīnas un skrejriteņus, kā arī ēdiena un pārtikas preču piegādi 100 miljoniem klientu vairāk nekā 45 valstīs un 500 pilsētās Eiropā un Āfrikā.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu