"Instagram" lietotāji aicina "glābt "Rīgas satiksmes" logo" un izsludina savu konkursu

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: Publicitātes foto

Rīgas pilsētai piederošā kapitālsabiedrība "Rīgas satiksme", atzīmējot savu 21. dzimšanas dienu, pēc 20 gadiem nomainījusi logotipu. Veco zilā, dzeltenā un sarkanā krāsā darināto logo kapitālsabiedrība nomainīja uz tumši zilu un zaļu krāsu. Sociālo tīklu lietotāji par logotipa maiņu gan nav sajūsmā.

Zaļā krāsa jaunajā logotipā simbolizē jaunos elektroautobusus, savukārt tumši zilā krāsā jau iekrāsota lielākā daļa sabiedriskā transporta. 

Sociālo tīklu platformā "Instagram" popularitāti guvis profils @izglab_rigas_satiksmes_logo, kam dažu dienu laikā saradies vairāk nekā viens tūkstotis sekotāju. 

Tāpat jaunā logo izstrādē iesaistījies arī profils @tandeems_works, kas izsludinājis konkursu jauna kapitālsabiedrības logo izstrādei. Iedzīvotāji savu logo versiju var iesniegt līdz 25. februārim un labāko dizaina variantu sūtīs "tālākā balsu vākšanas misijā iekš platformas ManaBalss.lv". 

Kopš jaunā logo izziņošanas 20. februārī sociālo tīklu lietotāji vairākkārt pauduši viedokļus par tā izskatu, bieži saucot to par "novecojušu" un paužot neizpratni par tā nozīmi.

Jaunā logo izstrādei uzņēmums iztērējis 13 000 eiro. 

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu