«airBaltic» uzlabo reģistrācijas sistēmu (20)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Sākot ar 1.februāri Latvijas nacionālā aviokompānija «airBaltic» ievieš plašus uzlabojumus interneta un mobilās reģistrācijas sistēmā, piedāvājot papildu ērtības un ietaupījumus saviem pasažieriem, portāls «Apollo» uzzināja kompānijā.

Plašs uzlabojumu klāsts tiks ieviests pašapkalpošanās reģistrācijai, šāds pakalpojums ir pieejams interneta vietnē «airBaltic.com» un viedtālruņos, ievadot adresi «airBalticMobi.com».

Papildus labākai funkcionalitātei, reģistrācija internetā būs pieejama līdz vienai stundai pirms reisa izlidošanas, iepriekšējo divu stundu vietā. Tādējādi pasažieriem tiks sniegta lielāka brīvība reģistrējoties lidojumiem, jo turpmāk to varēs veikt internetā, no savām mobilajām ierīcēm, esot ceļā uz lidostu vai lidostā.

Reģistrācija internetā pieejama laikā no plkst.12 iepriekšējā dienā pirms paredzētā lidojuma. Veicot reģistrāciju internetā, pasažieri, kuriem nav reģistrējamās bagāžas, var doties tieši uz lidostas drošības kontroles punktu. Savukārt pasažieriem, kuriem ir reģistrējamā bagāža, tā ir jānodod tam speciāli paredzētā vietā.

Pasažieriem, kuri vēlas izmantot personalizētu reģistrāciju lidostā, šis pakalpojums tiek piedāvāts par septiņiem latiem, ja biļetes ir iegādātas, sākot no 1. februāra.

Pasažieriem, kuri vēlas veikt reģistrāciju pie Biznesa klases galdiņa, tiek piedāvātā ātrā reģistrācija, šo pakalpojumu iegādājoties «www.airBaltic.com».

Personalizēta reģistrācija lidostā bez maksas tiek piedāvāta pasažieriem, kuri iegādājušies biznesa Flex un biznesa klases lidojuma biļetes, «BalticMiles VIP» karšu īpašniekiem, pasažieriem, kuri ceļo kopā ar bērniem līdz divu gadu vecumam, pasažieriem, kuri lūguši speciālu palīdzību, pakalpojumus vai medicīnisko palīdzību un pasažieriem, kuri ceļo no lidostām, kur pašapkalpošanās reģistrācija nav pieejama.

«Ja visi pasažieri izmantotu reģistrāciju internetā un mobilo reģistrāciju, viņi kopā ietaupītu līdz pat 90 miljoniem minūšu gadā un tādējādi samazinātu arī rindas lidostās. Tas ir ievērojams laika ietaupījums – vairāk nekā 15 gadi – tāpēc mēs vēlamies iedrošināt mūsu pasažierus lietot modernās tehnoloģijas. Līdz ar to mēs uzlabosim interneta un mobilo reģistrāciju, kā arī ieviesīsim maksu pasažieriem, kuri vēlas izmantot personalizētu reģistrāciju lidostā,» norāda «airBaltic» komercdirektors Mihaels Grimme.

Komentāri (20)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu