«Lattelecom» sniegs IT atbalstu SEB bankai

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone/LETA

Telekomunikāciju uzņēmums «Lattelecom» noslēdzis ārpakalpojuma līgumu ar SEB banku, kas paredz, ka bankai turpmāk tiks nodrošināts atbalsts IT jautājumu risināšanā, izveidojot bankas darbinieku IT atbalsta dienestu ar mērķi uzlabot IT pakalpojumu kvalitāti un procesu optimizāciju, portālu «Apollo» informēja «Lattelecom».

«Finanšu nozare ir viena no tām, kura ne tikai vārdos, bet arī praktiski realizē darbības, kas vērstas uz procesu optimizāciju, līdz ar to nodrošinot arī IT izmaksu kontroli. SEB bankas lēmums par atsevišķu IT pakalpojumu nodošanu «Lattelecom», signalizē, ka uzņēmumi aizvien vairāk novērtē nepieciešamību visu uzmanību veltīt pamatbiznesa vadīšanai, saistītās lietas nododot attiecīgās jomas profesionāļiem. Mēs esam uzkrājuši lielu pieredzi IT, grāmatvedības, personālvadības un citu ārpakalpojumu sniegšanā,» norāda «Lattelecom» valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

«Interneta tehnoloģijas ir viena no jomām banku darbības nodrošināšanā, kurai ir liela nozīme, jo darbības operativitāte un kvalitāte klientu apkalpošanas jomā ir nozīmīgākais faktors, kas ietekmē klientu apmierinātību. Ar šīs sadarbības starpniecību mūsu mērķis ir sakārtot IT atbalsta sniegšanu darbiniekiem ikdienas pienākumu pildīšanai, lai ilgākā laika periodā nodrošinātu gan izmaksu samazināšanu, gan uzlabotu darbības efektivitāti un klientu apkalpošanu,» skaidro Ainārs Ozols, SEB bankas valdes priekšsēdētājs.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu