Šonedēļ «Lattelecom» platjoslas interneta lietotāju skaits sasniedzis jau 200 000, informē «Lattelecom».
«Lattelecom» platjoslas internetu lieto jau 200 000 klientu
Saskaņā ar tirgus pētījumu aģentūras TNS datiem, šobrīd 56% mājsaimniecību ir ierīkots internets (Rīgā- 63%), un 77% no mājsaimniecībām izmanto tieši platjoslas pieslēgumu.
Lielākā interneta tirgus daļa gan privātpersonu, gan uzņēmumu segmentā ir «Lattelecom», kas nodrošina internetu 42% mājsaimniecību un 59% biznesa uzņēmumu.
«200 000 platjoslas interneta klientu bāze ir nopietns atskaites punkts, taču «Lattelecom» šim gadam izvirzījis vēl ambiciozākus mērķus. Prognozējam, ka līdz ar tādu tehnoloģiju parādīšanos, kā «Lattelecom» izbūvētais optiskās infrastruktūras tīkls, platjoslas interneta lietotāju īpatsvars palielināsies vēl vairāk. Būtisks arguments par labu platjoslas interneta izvēlei ir pakalpojuma cenas pieejamība, jo šobrīd klients par tādu pašu cenu var saņemt daudz ātrāku internetu,» norāda «Lattelecom» komercdirektore Kerli Gabriloviča.
Gabriloviča norāda, ka līdz ar optiskās infrastruktūras tīkla izbūvi «Lattelecom» interneta tirgū ieviesis jaunu standartu, par kādu kļuvis 100 Mbps. Tam bijuši spiesti sekot arī konkurenti. Šobrīd jau 5% jeb vairāk nekā 12 000 no visiem «Lattelecom» interneta klientiem lieto 100 Mbps un lielāku interneta ātrumu, bet īpašiem komunikāciju gardēžiem «Lattelecom» piedāvā Eiropā ātrāko internetu – 500 Mbps.
Gabriloviča stāsta, ka no «Lattelecom» realizētās vērienīgās optiskā tīkla infrastruktūras izbūves ieguvējs būs ne tikai konkrēts klients, bet arī valsts ekonomiskais klimats, jo kvalitatīva komunikāciju vide ļauj attīstīties gan jauniem pakalpojumiem, gan biznesa nišām.
«Komunikāciju infrastruktūra mūsdienās ir tas pats, kas savulaik dzelzceļi vai ātrgaitas šosejas – tiklīdz kādā vietā tika izbūvētas sliedes vai uzliets asfalts, tuvumā izauga un attīstījās pilsētas. Tas pats mūsdienās notiek ar virtuālajām ātrgaitas šosejām. Tagad pārvietošanās lielākoties notiek datu plūsmas veidā, un optiskais tīkls piedāvā neiedomājamas nākotnes iespējas,» uzskata Gabriloviča.
Arvien lielāku internetizāciju veicina arī iedzīvotāju dzīvesstila un paradumu maiņa - internets ir kļuvis ne tikai par darba vai informācijas iegūšanas vidi, bet arī par būtisku ikdienas izklaides sastāvdaļu.