Nedienas ar tautas skaitīšanu: «dati ir pazuduši un nepareizi»

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Alpha Baltic

Kāda Jūrmalas iedzīvotāja, aizpildot tautas skaitīšanas anketas internetā, vēlāk sagaidīja tautas skaitītāju arī savā dzīvesvietā, un darbinieks paskaidroja, ka «anketas ir pazudušas un nepareizas», tāpēc jāveic atkārtota skaitīšana, portālam «Apollo» pavēstīja kāda lasītāja.

Lasītāja norādīja, ka 12.martā, autorizējoties ar «Swedbank» internetbankas parolēm, aizpildīta anketa par sevi un ģimenes locekļiem. Pēc saskaitīšanās parādījās paziņojums, ka anketas aizpildīšana noritējusi veiksmīgi un dati ir saglabāti.

Tomēr sestdien, 19.martā, ieradies arī tautas skaitītājs. Jautāts, kāpēc jāveic atkārtota skaitīšana, ja anketa jau ir aizpildīta internetā, tautas skaitītājs paskaidroja, ka «dati ir pazuduši un nepareizi», tāpēc jāskaitās atkārtoti.

Identiska situācija bijusi arī lasītājas kaimiņiem. Arī kaimiņi izmantoja iespēju saskaitīties internetā, tomēr sagaidīja savā dzīvesvietā tautas skaitītāju, kurš iedzīvotājus «skaitījis» atkārtoti.

Portāls «Apollo» sazinājās ar Centrālās statistikas pārvaldes preses sekretāru Aldi Brokānu, lai noskaidrotu, vai internetā aizpildītās anketas tiešām ir pazudušas un vai iedzīvotājus atkārtoti apmeklēs tautas skaitītājs. Brokāns norādīja, ka šī situācija ir jāpārbauda un tad arī tiks sniegta atbilde. 

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu