«Audi AG»: pārdošanas rādītāji oktobrī Eiropā pieauguši par 4,2% (3)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/Scanpix

«Audi AG» ir uzsācis gada ceturto ceturksni ar kārtējo pārdošanas rādītāju pieaugumu par divciparu skaitli. Pateicoties it īpaši SUV modeļiem Q3, Q5 un Q7, kā arī A5 modeļu ģimenei, oktobra pārdošanas radītāji visā pasaulē salīdzinot ar iepriekšējo gadu pieauga par 13,9% - līdz aptuveni 123 600 automobiļu.

Kopš janvāra jaunus «Audi» automobiļus ir iegādājušies aptuveni 1 221 150 klienti, kas ir par 12,9% vairāk nekā 2011.gadā. Oktobrī Ingolštates autoražotājs turpināja tirdzniecības tendenci Eiropā, sasniedzot 4,2% pieaugumu. «Audi» piegāžu skaits par divciparu skaitli palielinājās arī ASV (+14,5%) un Ķīnā, kur tas pēdējā mēnesī sasniedza 29,5% pieaugumu.

«Ķīna joprojām ir galvenais pieaugošais «Audi» tirgus. Šā gada oktobrī mēs jau pārspējām visa 2011.gada pārdošanas rekordu, un 2012.gadā mēs uzstādīsim ļoti pārliecinošu jaunu rekordu,» teica Luka de Meo (Luca de Meo), «Audi AG» Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāju valdes loceklis. Viņš piebilda: «Kopš janvāra mūsu tirgus daļa Ķīnas premium klases automobiļu segmentā ir vēl vairāk palielinājusies. Tas noticis arī, pateicoties jauniem modeļiem, kas atbilst Ķīnas klientu pieaugošajām prasībām pēc individualitātes un sportiskuma.»

Līdz ar nesen klajā laisto kompakto SUV Q3, A4 allroad quattro un RS 5 Coupé «Audi» ir zīmolam sekmīgi atvēris jaunus segmentus Ķīnas tirgū. Premium klases automobiļu ražotāja visu modeļu piegāžu skaits kopš janvāra ir palielinājies par 31,2% - līdz 332 959 vienībām. Salīdzinājumam var ņemt visā 2011.gadā kopumā pārdotos 313 036 automobiļus. 29,5% pieaugumu līdz 35 899 oktobrī piegādātiem automobiļiem nodrošināja pārsvarā Čangčunā būvētie «Audi» A6 L un Q5.

Oktobrī kompānija sasniedza piegāžu skaita pieaugumu arī daudzos citos augošajos Āzijas-Klusā okeāna reģiona tirgos. Piemēram, Dienvidkorejā pārdošanas rādītāji salīdzinājumā ar šo pašu mēnesi 2011.gadā pieauga par 62,5%, bet Indijā jūnijā tirdzniecībā laistais Q3 ļāva sasniegt 76,3% pārdošanas pieaugumu.

ASV pārdodot 11 708 vienības un sasniedzot 14,5% pieaugumu, «Audi of America» nodaļai oktobris bija 22.mēnesis pēc kārtas, kad tika pārspēti rekordi. Šeit viens no galvenajiem pieauguma vaininiekiem bija A4. Pieprasījums pēc labāk pārdotā modeļa no «Audi» ASV piedāvātā automobiļu klāsta palielinājās par 20,6% - līdz 3151 automobilim. Arī lielā izmēra modeļu A6, A7 Sportback, Q7 un A8 pārdošanas rādītāji pieauga par divciparu skaitli, ko veicināja septembrī tirdzniecībā laistās S6, S7 «Sportback» un S8 versijas. Pieprasījums pēc «Audi» modeļu sportiskās S versijas ASV klientu vidū jau tradicionāli ir īpaši augsts. Audi TT, A4 un A5 modeļu S versijas ASV tirgū bijušas visilgāk, un pēdējo mēnešu laikā priekšroku šai cienījamās modeļu ģimenes sportiskajai versijai deva gandrīz katrs ceturtais klients.

Ievērojamais pārdošanas rādītāju pieaugums Kanādā (+37,6%) un visā Dienvidamerikā (+55,8%) oktobrī apstiprināja «Audi» panākumus abos Amerikas kontinentos. Brazīlijā vien, kur kopš septembra jaunus klientus četru gredzenu zīmolam iekaro A1 Sportback, pārdošanas rādītāji salīdzinājumā ar šo pašu mēnesi pagājušajā gadā ir uzlabojušies par 82,2% - līdz 645 automobiļiem.

Eiropā oktobrī «Audi» turpināja pēdējo mēnešu izaugsmes tendenci, par spīti izteikti negatīvajai tirgus videi. Ingolštates autoražotāja lielākajā pārdošanas reģionā klientiem tika piegādāti aptuveni 60 950 automobiļi, kas ir 4,2% pieaugums. Tirdzniecību Eiropā stiprināja nesen klajā laistā jaunā «Audi» Q5 paaudze.

Vācijas tirgū īpaši lielu ieguldījumu deva arī Q3 un A5 modeļu ģimenes, ļaujot sasniegt 5,1% pārdošanas pieaugumu - līdz 23 450 vienībām. Tādējādi pirmo desmit mēnešu laikā premium klases automobiļu ražotājs klientiem Vācijā piegādāja 222 227 automobiļus. Šis kopējais 7,2 % pieaugums salīdzinājumā ar šo pašu periodu 2011.gadā nozīmē, ka arī Vācijā «Audi» modeļu pieprasījuma pieaugums bija ievērojami lielāks kā pieprasījums tirgū kopumā.

Lielbritānijā oktobrī «Audi» UK nodaļa piedzīvoja 19,8% piegāžu skaita pieaugumu - līdz 9109 automobiļiem. Papildus modeļiem Q3 un A5 zīmols sasniedza nozīmīgu progresu liela izmēra automobiļu segmentā. Lai gan arī «Audi» pēdējā mēnesī saskārās ar pārdošanas kritumu Itālijā (-14,1% līdz 3903 automobiļiem) un Spānijā (-11,8% līdz 2561 automobilim), pārdošanas rādītāji Beļģijā (+16,6% līdz 2993 automobiļiem) un Turcijā (+13,1% līdz 1000 automobiļiem) ievērojami pieauga.

Augstākā pieauguma proporcija no lielākajiem Eiropas tirgiem kārtējo reizi bija Krievijā, kur pārdošanas rādītāji oktobrī pieauga par 57,1%, sasniedzot 2946 piegādes. Tādējādi Krievija joprojām ir vadošais «Audi» tirdzniecības tirgus visā Austrumeiropas reģionā, kur uzņēmums no janvāra līdz oktobrim palielināja pārdošanas rādītājus par 31,5 %em līdz 48 650 vienībām, dodot cerību, ka līdz gada beigām pirmo reizi tiks pārsniegta 50 000 pārdotu automobiļu atzīme.

Komentāri (3)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu