«Audi» pērno gadu noslēdzis ar aptuveni 1 455 100 pārdotu automobiļu visā pasaulē, tas ir par 11,7% vairāk, nekā iepriekšējā gadā. Vācijas automobiļu ražotājs tādējādi ir skaidri pārspējis vasarā paziņoto mērķi gadā pārdot 1,4 miljonus automobiļu - visvairāk pateicoties spēcīgajai izaugsmei Ziemeļamerikā un Āzijā.
«Audi» gada laikā ir pārdevis teju pusotru miljonu automobiļu (8)
Ar pārdošanas rādītājiem, kas pārsniedz iepriekšējā gada rādītājus par vairāk nekā 152000 automobiļiem, šis bija «Audi» otrs lielākais gads pēc pārdošanas apjoma pieauguma uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē.
«2012. gadā «Audi» sasniedza jaunus rekordlielus rādītājus visos pasaules reģionos, tostarp Eiropā. Mums izdevās izvairīties no negatīvajām tirgus tendencēm un turpināt izaugsmi, uzlabojot savu zīmola pozīciju,» stāsta Luca de Meo, «AUDI AG» Tirdzniecības un Mārketinga Vadības Padomes loceklis. «Īpaši jāatzīmē ļoti populārais «Audi» Q3: tas ir palīdzējis visai uzņēmuma apvidus automobiļu ģimenei kļūt par mūsu veiksmes pamatu, un tā tagad pirmo reizi veido vienu ceturtdaļu no visiem pārdotajiem automobiļiem».
Tikai Eiropā vien, gada laikā «Audi» saviem klientiem pārdeva aptuveni 78 700 kompaktā Q3 apvidus auto vienību. Vēl viens modelis, kasir nodrošinājis spēcīgu stimulu zīmola māju kontinentā, ir «Audi A6 Avant». Aptuveni 60%Eiropas A6 pircēju izvēlas šī pilnapjoma modeļa universāļa versiju. «A6 Avant» pārdošanas rādītāji reģionā pieauga par 38,9% līdz 63 100 automobiļiem.