«Audi» sasniedz uzņēmuma vēsturē labākos pārdošanas rādītājus

FOTO: Publicitātes foto

Vācijas autoražotājs «Audi» ir sasniedzis uzņēmuma darbības vēsturē labākos pirmā pusgada pārdošanas rādītājus, kas iegūti, pateicoties pieaugumam par 6,4 procentiem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Šī gada pirmajos sešos mēnešos uzņēmums ir pārdevis klientiem visā pasaulē aptuveni 780 500 automobiļus.

Audi pārdošanas dati jūnijā atkal liecina par pieaugumu līdz 140300 automobiļiem, kas ir par 5,5 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā šajā pat periodā. Premium zīmols ir sevi īpaši spēcīgi apliecinājis Ķīnas tirgū, kur pārdošanas apjomi pieauguši par 33,5 procentiem. Arī Apvienotajā Karalistē (14,3%) un Amerikas Savienotajās Valstīs (+8.2%) jūnija dati liecina par Audi pārdošanas apjoma pieaugumu.

«Starptautiskajā mērogā pārdošanas rādītāju pieaugumu pirmajā pusgadā īpaši ir sekmējuši jaunie A3, Q3 un Q5 SUV modeļi. Mēs esam ievērojami pārsnieguši 2012. gada pārdošanas rādītājus, neskatoties uz to, ka šobrīd daudzos būtiskākajos tirgos ir mazāk labvēlīgi apstākļi», norāda Luka de Meo, «Audi AG» Pārdošanas valdes loceklis. «Gada otrajā pusē savu ietekmi uz primārajiem tirgiem noteikti radīs A3 Sedan. Šim modelim būs izšķiroša loma A3 sērijas veiksmes stāsta turpinājumā.»

Jaunais šo modeļu sērijas A3 Sedan Eiropas tirgū pārdošanā nonāks septembrī, bet Ķīnā un Amerikas Savienotajās Valstīs laišana apgrozībā ir plānota 2014. gadā. Abās valstīs sedans ir populārākais modelis premium automobiļu tirgū, kurā aptuveni 50 procenti klientu izvēlas automobiļus ar sedana tipa virsbūvi.

Amerikas Savienotajās Valstīs būtiska loma bija Audi Q5, pateicoties kuram Audi filiāle Amerikā šī gada pirmajā pusē katru mēnesi no jauna varēja publicēt rekordlabus rādītājus.

Uz augšu