«Swedbank» izsniegusi jau 10 000 bezkontakta norēķinu karšu

FOTO: Evija Trifanova/LETA

Kopš «Swedbank» Latvijā sāka bezkontakta norēķinu karšu izsniegšanu, jau 10 000 klientu izmantojuši iespēju saņemt šo karti, aģentūru LETA informēja «Swedbank» pārstāve Kristīne Jakubovska.

Šobrīd pieprasījums pēc bezkontaktu norēķinu kartēm ir nemainīgi liels, un katru nedēļu tiek saņemts ap 3200 jauni norēķinu karšu pieteikumu, stāstīja bankas pārstāve.

«Swedbank» veiktā klientu aptauja liecina, ka biežākās situācijas, kad cilvēki mēdz iztērēt līdz desmit eiro, ir izdevumi par pusdienām (55%), sabiedrisko transportu (46%) un sevis palutināšanas pirkumi (43%). Savukārt vidējā pirkumu summa, par kuru iedzīvotāji izvēlas tikai nopīkstināt karti, neievadot PIN kodu, šobrīd ir trīs eiro, liecina «Swedbank» apkopotie dati par bezkontakta norēķiniem.

«Pirkumus, kuru vērtība nepārsniedz desmit eiro, tagad var veikt, vienkārši pietuvinot karti maksājumu terminālim un to nopīkstinot. Laika ietaupījums šādam maksājumu veidam, salīdzinot ar PIN koda ievadīšanu, katru reizi ir ap desmit sekundēm,» stāsta «Swedbank» valdes loceklis un Privātpersonu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Renārs Rūsis.

Ikviens interesents jaunajai bezkontakta norēķinu kartei var pieteikties savā internetbankā vai «Swedbank» filiālē. Visas jaunās karšu norēķinu pieņemšanas ierīces tirgotājiem tiek izsniegtas ar bezkontakta norēķinu iespēju, tā veidojot plašu un ērtu bezkontakta norēķinu tīklu visā Latvijā.

Pēc Latvijas Komercbanku asociācijas datiem, līdz oktobra beigām visā Latvijā būs jau 1500 bezkontakta norēķiniem piemērotas tirdzniecības vietas, un vairāk nekā pusi no tām (ap 800 vietu) nodrošina «Swedbank», piemēram, visās Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kasēs, kafetērijā «Mcafe» Barona ielā un «Cacao» Hospitāļu ielā, «Tokyo City», «Merķeļa Drukas darbnīcā», visos gaļas pārstrādes uzņēmuma «Forevers» veikalos, restorānā «Rātes vārti» Valmierā un citur.

Uz augšu