Filma «Meitene vilcienā» ir ASV kases ieņēmumu līdere (5)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Trilleris «The Girl on the Train» («Meitene vilcienā») uzreiz pēc iznākšanas kļuvis par ASV kases ieņēmumu līderi.

Pirmajā nedēļas nogalē filmas ieņēmumi no biļešu tirdzniecības ASV kinoteātros sasniedza 24,7 miljonus dolāru (22,2 miljonus eiro). Citviet pasaulē tā nopelnīja 16,5 miljonus dolāru (14,8 miljonus eiro), tātad tās kopējie kases ieņēmumi ir 41,2 miljoni dolāru (37 miljoni eiro).

33 gadus vecā Emīlija Blanta filmā «The Girl on the Train» («Meitene vilcienā») spēlē šķirteni Reičelu, kura pēc neveiksmīgiem mēģinājumiem laulībā ieņemt bērnu kļūst atkarīga no alkohola. Varone sāk idealizēt pāri, kura mājai katru dienu brauc garām ar vilcienu.

Kinolentes uzņemšana izmaksāja 45 miljonus dolāru (40,4 miljonus eiro).

Otrajā vietā ierindojas amerikāņu režisora Tima Bērtona fantāzijas filma «Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children» («Mis Peregrīnas nams brīnumbērniem»), kas pagājušonedēļ bija topa līdere.

Aizvadītajā nedēļas nogalē tā nopelnīja 15 miljonus dolāru (13,5 miljonus eiro).

Trešo vietu ieņem aktiera Marka Vālberga jaunākā kinolente «Deepwater Horizon» («Deepwater Horizon: Liesmas okeānā»), kas balstīta uz reāliem notikumiem - naftas platformas uzsprāgšanu Atlantijas okeānā 2010.gadā, kā rezultātā gāja bojā daudzi strādnieki un tika neatgriezeniski piesārņots okeāns.

Tā nopelnīja 11,7 miljonus dolāru (10,5 miljonus eiro). Filmas uzņemšanas budžets bija 120 miljoni dolāri (107,8 miljoni eiro), un divu nedēļu laikā globālie kases ieņēmumi sasnieguši tikai 66 miljonus dolāru (59,3 miljonus eiro).

Savukārt režisora Neita Pārkera vēsturiskā drāma «The Birth of the Nation» («Nācijas dzimšana») pirmajā nedēļas nogalē ASV nopelnīja vien 7,1 miljonu dolāru (6,4 miljonus eiro). Lai arī filma Sandensas kinofestivālā saņēma jūsmīgas atsauksmes no kritiķiem, to aizēnoja pagātnē pret Pārkeru izteiktās apsūdzības izvarošanā, kaut arī režisoru attaisnoja.

«Tas nav pārāk labs rezultāts,» norāda kompānijas «Exhibitor Relations» analītiķis Džefs Boks. «Acīmredzot nonākšana ziņu virsrakstos ne vienmēr nāk par labu.»

Komentāri (5)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu