«Air France» izveido jaunu lidsabiedrību, kuras mērķauditorija būs jaunieši (9)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Francijas nacionālā lidsabiedrība «Air France» ceturtdien paziņoja par jauna zemo cenu meitasuzņēmuma izveidi «Joon», kura mērķauditorija būs ceļojumus iecienījušie ap tūkstošgades miju dzimušie pasažieri.

Jaunā lidsabiedrība vidējas distances reisus no Parīzes Šarla de Golla lidostas sāks veikt jau šogad, bet tālas distances reisus tā plāno uzsākt nākamā gada vasarā.

Francijas nacionālā lidsabiedrība par «Joon» dibināšanu paziņoja pēc tam, kad izdevās atrisināt ilgstošu strīdu starp kompānijas vadību un pilotiem, kas iebilda pret meitasuzņēmuma izveidi.

Lai gan «Air France» piloti ir piekrituši atbalstīt jauno meitasuzņēmumu ar nosacījumu, ka par darbu tajā saņems tādu pašu atalgojumu kā pamata kompānijā, stjuartu un cita personāla pieņemšanai tiks izmantoti ārpakalpojumi.

«Joon» mērķauditorija ir «jauni strādājoši cilvēki, tūkstošgades mijas bērni (18-35 gadus veci), kuru dzīvesveida centrā ir digitālās tehnoloģijas», teikts «Air France» izplatītajā paziņojumā.

Ar «Joon» dibināšanu «Air France» centīsies cīnīties pret sīvo konkurenci, ko gaisa pārvadājumu tirgū rada Eiropas zemo cenu lidsabiedrības, piemēram, «easyJet» un Persijas līča valstu kompānijas, piemēram, «Emirates».

Vienlaikus kompānija uzsvēra, ka «Joon» nebūs tipiska zemo cenu lidsabiedrība, jo piedāvās oriģinālus produktus un pakalpojumus, kas līdzvērtīgi «Air France» piedāvājumam.

Komentāri (9)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu