Latvijas uzņēmums kļūst par "Facebook" oficiālo reklāmu pārdošanas partneri Baltijas valstīs

"Facebook" logo. Ilustratīvs attēls.

FOTO: Pexels

Uzņēmums "Httpool" kļuvis par ASV kompānijas "Facebook" oficiālo pārdošanas partneri Baltijas valstīs, ceturtdien pavēstīja abi uzņēmumi.

Ar "Httpool" starpniecību Latvijas, Lietuvas un Igaunijas uzņēmumi varēs ieviest mārketinga stratēģijās "Facebook", "Instagram", "Facebook Messenger" un "Whatsapp" kanālus, norādīts paziņojumā..

"Mēs savu tālākpārdevēju programmu veidojam tā, lai reklāmdevējiem būtu ērta piekļuve mūsu zināšanām un prasmēm, jo Baltijas reģionā uzņēmumam "Facebook" nav savas pārstāvniecības. Šodien mēs ar prieku speram soli tālāk, lai reģiona uzņēmumi spētu izmantot vairāk iespēju," norādījis "Facebook" Centrālās un Austrumeiropas valstu daļas direktors Roberts Bednarskis.

Partnerības ietvaros reģionam tiks nodrošināta piekļuve "Facebook" apmācībām, stratēģijas veidošanas paņēmieniem un vietējām maksājumu iespējām. Aģentūrām papildus tiks piedāvātas komandas apmācības, tiešā rēķinu izrakstīšana un tiešais atbalsts reklamēšanās politikas jautājumos.

"Httpool" pārstāv "Facebook", "Twitter", "LinkedIn", "Spotify" un citas globālās un vietējās kompānijas vairākos tirgos, tostarp Austrijā, Bulgārijā, Čehijā, Grieķijā, Honkongā, Horvātijā, Igaunijā, Indijā, Indonēzijā, Krievijā, Latvijā, Lietuvā, Malaizijā, Polijā, Rumānijā, Ungārijā, Serbijā, Slovākijā, Slovēnijā, Šveicē, Ukrainā un Ziemeļmaķedonijā.

Uz augšu