Par influenceres Elīnas Didrihsones darbību atkal pasūdzējušies ļaudis

Influencere Elīna Didrihsone atkal saņēmusi paļas, cilvēkiem par viņu pasūdzoties raidījumā "Bez Tabu". 

Jaunākajā raidījuma sērijā kāda sieviete vārdā Anna vērsās ar jautājumu par influenceri un viņas apģērbu veikala "Butterfly" darbalaiku. 

"Kāpēc uz Elīnu neattiecas tie ierobežojumi, kas attiecas uz citiem, - ierobežojums tirgoties svētdienās?" raidījumam vaicāja Anna.

Kā izrādās, nesen Didrihsone sociālajos tīklos paziņojusi, ka viņas veikals būšot atvērts arī svētdienās.

Vai šo var uzskatīt par pārkāpumu, raidījumam komentēja Veselības ministrijas pārstāvji. 

Lai mazinātu koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatīšanos, ārkārtējās situācijas laikā nedēļas nogalēs slēgti tirdzniecības centri. Darboties var tikai pārtikas veikali, aptiekas (arī veterinārās), optikas, dzīvnieku barības, higiēnas un saimniecības preču, būvniecības un dārzkopības preču veikali. Tomēr, ja veikals atrodas ārpus tirdzniecības centra, minētie ierobežojumi uz to neattiecas, kas nozīmē, ka arī Didrihsones apģērbu veikals drīkst turpināt savu darbību brīvdienās.

"Tātad atslēgas vārds - tirdzniecības centrs. Mazie veikaliņi, mazās bodītes, kur nav iespējama milzīgā cilvēku pulcēšanās, tie drīkst strādāt, protams, ar uzmanīšanos," piebilda raidījuma vadītāja. 

Redzēto TV ekrānos vietnē "Instagram" komentēja arī Didrihsone, neslēpjot aizkaitinājumu par sūdzībām. 

"Tieši tajā pašā dienā pēc pāris stundām es ierakstīju storiju, ka mēs drīkstam strādāt, bet nē, ja jau to dara Elīna Didrihsone, tad mums ir mikrofonā jāpabļauj, tas ir jādzird visai Latvijai. Es tiešām par to varu tikai pasmieties," bilda influencere.

Atgādinām, ka jūlija sākumā plašu rezonansi izpelnījās influenceres un uzņēmējas Elīnas Didrihsones apģērbu veikals "Butterfly", kas nonāca arī Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PATC) redzeslokā. 

2. jūlijā vietnē "Facebook" tika publiskots ieraksts, kurā tika salīdzināts "Butterfly" apģērbu sortiments ar populārajā Ķīnas internetveikalā "AliExpress" pieejamajām precēm. Drīz vien pēc tam diskusija izvērtās plašumā, un klientes atklāja vēl citus pieredzes stāstus. Piemēram, daudzas klientes pauda sašutumu par "Butterfly" apģērba slikto kvalitāti, kā arī bija neizpratnē par to, ka tam nekur nav norādīta kopšanas informācija. Kāda ieraksta komentētāja apgalvoja, ka kopšanas informācijas birka tiek rūpīgi nogriezta no apģērba. 

PTAC portālam TVNET skaidroja: "Saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir jābūt norādītam gan apģērba auduma sastāvam, gan arī kopšanas informācijai."