Piesaistīs suņu uzmanību ar īpaši viņiem uztveramu reklāmu

BNS
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Pasaules lielākais pārtikas ražotājs "Nestle", mēģinot iekarot arī suņu barības tirgu, izstrādājis īpašu televīzijas reklāmu, kas uzrunātu cilvēka labāko draugu. ""Nestle Purina" ir radījusi vēsturē pirmo televīzijas reklāmu, kas īpaši domāta suņiem," teikts Šveices kompānijas paziņojumā. "Nestle Purina" ir "Nestle" meitasuzņēmums, kas ražo dzīvnieku barību.

"Televīzijas reklāma tiks izrādīta Austrijā un tajā izmantotas dažādas skaņas - tostarp augstas frekvences skaņas -, lai piesaistītu četrkājaino draugu un to īpašnieku uzmanību," skaidro kompānija.

Reklāmā dzirdamas trīs skaņas, ko īpaši uztver suņa auss, tostarp pīkstieni, kas atgādina suņu rotaļlietu radītos, kā arī spalga džinkstoņa, ko labi uztver suņa auss, bet cilvēks tik tikko to dzird.

Šveices pārtikas gigants augustā paziņoja, ka ir izgatavojis saldējumu suņiem, kuri nepanes laktozi un nedrīkst ēst ierastos piena produktus.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu