Labāko dzinēju konkursā «Volkswagen» gāž no troņa «BMW»

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen AG

«Volkswagen» grupas izstrādātais 1,4 litru TFSI dzinējs atzīts par 2009. gada labāko dzinēju «Engine of the Year» konkursā. Tādējādi no troņa gāzts «BMW», kura dzinēji par labākajiem tika atzīti pēdējos četrus gadus.

«Volkswagen» mazais 1,4 litru dzinējs, kas dažādās versijās tiek izmantots «Volkswagen», «Audi», «Seat» un «Skoda» automašīnās, triumfēja ne vien kopvērtējumā, bet arī nominācijā par labāko mazās kubatūras (1 līdz 1,4 litriem) dzinēju, kā arī nominācijā par «zaļāko dzinēju». Turklāt pēdējā nominācijā tika pārspēti jaunākie «Honda» un «Toyota» hibrīda spēka agregāti.

Kopumā konkursā dominēja vācu ražotāji, kas saņēma augstākos vērtējumus 11 nominācijās no 12. Vienīgā kategorija, kur uzvarēja japāņu rasotājs «Toyota», ir dzinēji ar darba tilpumu mazāku nekā viens litrs.

Konkursa žūrijā ir 65 auto nozares žurnālisti no 32 pasaules valstīm.

Konkursa «2009 Engine of the Year» uzvarētāji:
 
«Gada dzinējs» — «Volkswagen» 1,4 TFSI
«Labākais jaunais dzinējs» — «Porsche» 3,8 litru boksermotors (385 ZS)
«Labākais augstas veiktspējas dzinējs» — «Mercedes–Benz AMG» 6,2 litru V8
«Labākais dzinējs līdz 1 litram» — «Toyota» 1,0 litra trīscilindru dzinējs
«Labākais dzinējs no 1 līdz 1,4 litriem» — «VW 1,4 TFSI»
«Labākais dzinējs no 1,4 līdz 1,8 litriem» — «PSA»/«BMW» 1,6 litru turbo
«Labākais dzinējs no 1,8 līdz 2 litriem» — «Audi» 2,0 TFSI
«Labākais dzinējs no 2,0 līdz 2,5 litriem» — «Mercedes–Benz» 2,1 «BlueEfficiency» dīzelis
«Labākais dzinējs no 2,5 līdz 3 litriem» — «BMW» 3 litru turbodīzelis
«Labākais dzinējs no 3 līdz 4 litriem» — «BMW» 4 litru V8
«Labākais dzinējs virs 4 litriem» — «Mercedes–Benz AMG» 6,2 litru V8


 

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu