«Volkswagen» koncerns pirmajā pusgadā palielina tirgus daļu globālajā tirgū

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen AG

Pirmajos sešos 2009. gada mēnešos «Volkswagen» koncerns palielināja tirgus daļu globālajā tirgū. Grūtajā ekonomiskajā vidē Eiropas lielākais autoražotājs no janvāra līdz jūnijam palielināja tā pasažieru auto tirgus daļu līdz 12% (2008. gada pirmajā pusgadā — 9,9%).

Šajā periodā klientiem tika piegādāti 3 100 300** (3 265 200*; -5%) transportlīdzekļu. Savukārt kopējais pasažieru auto tirgus saruka par 17,7%. Jūnijā koncerna veikto piegāžu skaits pat pieauga par 6,5% — līdz 609 800 (572 700) vienībām. «Salīdzinoši pozitīvā mūsu pārdošanas rādītāju tendence liecina, ka «Volkswagen» koncerns dodas pareizajā virzienā. Viss norit pēc plāna. Tomēr, ja arī otrajā pusgadā vēlamies saglabāt šo tendenci, būs jāpieliek lielākas pūles. Gada otrajā pusē ekonomiskā neskaidrība turpināsies,» vakar Volfsburgā teica Detlefs Vitigs, Tirdzniecības un mārketinga nodaļas izpildprezidenta vietnieks.

«Volkswagen» zīmola piegāžu skaits pirmajā pusgadā palielinājies

Tieši «Volkswagen» pasažieru automobiļu zīmols ziņoja par tirgus daļas pieaugumu par 1,7% gada pirmajā pusē — līdz 8%(6,3%). Līdz jūnija beigām piegāžu skaits bija palielinājies par 2,2% — 1 949 000 (1 907 800) transportlīdzekļu. Tas galvenokārt bija, pateicoties pozitīvajai izaugsmei Vācijā, Brazīlijā un īpaši Ķīnā. Automobiļa «Tiguan», «Scirocco», «Passat CC» un «Golf» pārdošanas rādītāji bija ļoti iepriecinoši. Spriežot pēc atsauksmes līdz šim, kā arī pasūtījumu skaita, nākamajos mēnešos pozitīva tendence gaidāma arī jaunajam «Polo». Arī «Audi», «Škoda» un SEAT zīmola izaugsme bija labāka nekā kopējam tirgum.

Pozīcijas svarīgos tirdzniecības reģionos nostiprinājās

Ja salīdzina, zīmolam visos svarīgākajos tirdzniecības reģionos veicās labi. Lai gan pasažieru auto tirgus Eiropā saruka kopumā par 18,4%, koncerns ziņoja par ievērojami niecīgāku (11,7%) samazinājumu — līdz 1 662 900 (1 883 700) vienībām. Ziemeļamerikā, tirgū, kas saruka par 33,2%, tika piegādāti 221 900 (253 900; -12,6%) transportlīdzekļu. Dienvidamerikā pasažieru automobiļu tirgus daļa pieauga līdz 22,1% (19%). Brazīlijā, kas ir lielākais tirgus šajā reģionā, piegāžu skaits pieauga par 6,1% — līdz 335 700 (316 300) transportlīdzekļu, pārspējot 3,7% pieaugumu pasažieru automobiļu tirgū. Šeit jaunā «Golf» (Brazīlijā labāk pārdotā transportlīdzekļa) tirdzniecība turpināja attīstīties labi. Kamēr tirgus Āzijas/Klusā okeāna tirdzniecības reģionā saruka par 0,6%, «Volkswagen» koncerns ziņoja par piegādāto transportlīdzekļu skaita pieaugumu — līdz 723 800 vienībām (610 300; +18,6%).

Ķīnā piegāžu skaits pieauga līdz 652 200 vienībām (531 600; +22,7%). Vācijas tirgū koncerna zīmoli piegādāja 631 900 transportlīdzekļus (iepriekšējā gadā — 534 400; +18,3%). Pieprasījums pēc «Volkswagen Fox», «Polo», «Golf», «Tiguan», «Scirocco» un «Passat CC», «Audi A3» un «Q5», «SEAT Ibiza», «Škoda Roomster», «Fabia» un «Superb» un «Volkswagen Caddy» bija īpaši augsts. «Volkswagen», kas ir galvenais koncerna zīmols, savā iekšējā tirgū piegādāja 339 000 automobiļu (iepriekšējā gadā — 269 000; +26%).

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu