«Magna» uzlabojis «Opel» pārņemšanas piedāvājumu

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Opel

Kanādas auto detaļu ražotājs «Magna» uzlabojis ASV autobūves koncerna «General Motors Corp.» Vācijas struktūrvienības «Opel» pārņemšanas piedāvājumu, palielinot autoražotājā iepludināšanai plānotā kapitāla apjomu, otrdien ziņoja Vācijas valdības informācijas avots.

««Magna» tagad piedāvā nekavējoties iepludināt 350 miljonus eiro (245,9 miljonus latu) no paša kapitāla. Papildus tam paredzēts investēt 150 miljonus eiro (105,4 miljonus latu) konvertējamās obligācijās,» norādīja situāciju labi pārzinošs informācijas avots.

Sākotnēji «Magna» autoražotājā vēlējās investēt tikai 100 miljonus eiro (70,2 miljonus latu) paša kapitāla divos maksājumos un 400 miljonus eiro (281,1 miljonu latu) konvertējamās obligācijās.

Kanādas kompānijas izteiktā piedāvājuma uzlabojums galvenokārt skaidrojams ar Vācijas valdības iepriekš pausto kritiku, ka «Opel» iegādes pretendenti gatavojas atvēlēt pārāk nelielu daļu kapitāla, ko ieguldīt autoražotājā. Tajā pašā laikā «Magna» konsorcija partneris — Krievijas valsts kontrolētā banka «Sberbank» — paziņoja, ka lēmums par «Opel» pārņemšanu varētu tikt pieņemts tuvāko nedēļu laikā.

«Lēmums varētu tikt pieņemts šajā vai nākamajā nedēļā. Visas iespējamās pārrunas ir pabeigtas, un tagad lēmums jāpieņem [«Opel»] īpašniekam,» sacīja «Sberbank» vadītājs Germans Grefs.

Kā ziņots, uz «Opel» pārņemšanu vairs pretendē tikai divas kompānijas — «Magna» vadītais konsorcijs un Beļģijas investīciju uzņēmums «RHJ International», jo «General Motors Corp.» pagājušajā nedēļā noraidīja Ķīnas autoražotāja «Beijing Automotive Industry Corp.» izteikto piedāvājumu.

«Magna» jau paziņojusi, ka vēlas paplašināt «Opel» automašīnu ražošanu un prognozē augstus izaugsmes rādītājus, jo sevišķi Krievijā.

Savukārt «RHJ International» gatavojas samazināt Vācijas autoražotāja ražošanas jaudu un nodrošināt kompānijas atgriešanos pie peļņas gūšanas.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu