«Audi» ir labākais Eiropas zīmols (27)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šā gada «Consumer Reports» novērtējumā četru gredzenu zīmols sasniedza lieliskus rezultātus, iegūstot Eiropas labākā autoražotāja statusu. Salīdzinājumā ar 2011. gadu «Audi» ir pakāpies par 18 vietām, un klienti to ir novērtējuši daudz augstāk nekā citus premium klases konkurentus.

ASV klienti atzina Ingolštates premium klases autoražotāju par Eiropas labāko zīmolu. 1963. gadā dibinātās pasaulē lielākās atsevišķu produktu novērtēšanas organizācijas «Consumer Reports» novērtējumā statusu «Ieteicams» izpelnījās seši «Audi» modeļi. ASV klienti novērtēja «Audi» A3, A4, A4 allroad, A5, A6 un Q5 īpaši augstu. No visiem novērtētajiem modeļiem A7 sasniedza augstāko klientu apmierinātības līmeni.

Novērtējumā ietilpst uzticamība un klientu apmierinātība, kā arī trieciendrošības pārbaudes un automobiļa testēšana, ko veic «Consumer Reports». Pētījuma pamats ir 1,2 miljoni automobiļu un lasītāju pieredze, braucot ar tiem.

Komentāri (27)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu