Uzlabots «Škoda Superb»; aizmugurē sēdoši varēs pabīdīt priekšējā pasažiera sēdekli (11)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Čehijas autobūves uzņēmums «Škoda» turpina savu modeļu ofensīvu, uzlabojot savus flagmaņus «Superb» un «Superb Combi»«Superb» pārbūvē saņēmis «Škoda» jaunākajai dizaina valodai atbilstošus virsbūves elementus, jaunu interjeru un paplašinātu tehnoloģiju klāstu. Abu modeļu feislifts debitēs 2013.gada 19.aprīlī Šanhajas motoršovā, savukārt Latvijā jaunais «Superb» būs pieejams šī gada jūnijā.

Uzlabotā «Škoda Superb» dizainā ir skaidri pamanāmas jaunās dizaina valodas līnijas, elementi un proporcijas. Automašīnas priekšpuse, kas ir pilnībā pārstrādāta līdz pat A balstam, ir daudz izsmalcinātāka. Priekšgals ieguvis pilnīgi jaunus starmešus, daudz platāku radiatora resti, sportiskākas formas bamperi un motora pārsegu ar jauno uzņēmuma logo. Bez tam «Superb» pirmo reizi ir pieejams ar biksenona lukturiem, kuros iestrādātas LED dienas braukšanas gaismas.

Pārmaiņas skārušas gan hečbeka, gan universāla aizmuguri - kopā ar daudz tīrākām un izsmalcinātākām formām, abi auto saņēmuši aizmugurējos lukturus ar LED diožu līnijām, kas izliektas «Škoda» raksturīgajā «C» formā.

Nozīmīgas izmaiņas skārušas arī savā klasē ietilpīgākās un plašākās automašīnas salonu - papildus dažādām dizaina niansēm, pārmaiņas ir skārušas arī apdares materiālu izvēli, kā arī stūres ratu. Jau šobrīd tirdzniecībā esošais «Superb», neskatoties uz klasē lielāko bagāžnieku, piedāvā klasē plašāko vietu aizmugurē sēdošo pasažieru kājām. Taču, lai vēl vairāk uzlabotu aizmugurē sēdošo komfortu, «Škoda» pirmo reizi ir ieviesusi funkciju, kas aizmugurē sēdošajam pasažierim ļauj elektriski pabīdīt priekšējā pasažiera sēdekli.

Uzlabotā «Superb» dzinēju palete, salīdzinot ar šobrīd tirdzniecībā esošo modeli, ir ekonomiskāka vairāk kā par 19%. Visi «Superb» ar dīzeļdzinējiem, kā arī 1,4 litru TSI 125 zirgspēku benzīna dzinējiem, standartā tiks aprīkoti ar «start-stop» funkciju un kinētiskās enerģijas rekuperācijas sistēmu. Tādējādi «Superb GreenLine» patērēs tikai 4,2 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Izmaiņas pārnesumkārbu izvēlē ir skārušas tikai «Superb» pilnpiedziņas modifikācijas - turpmāk 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs 4x4 versijā būs pieejams ar manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākais dīzeļdzinējs pilnpiedziņai tiks komplektēts ar sešpakāpju, divsajūgu DSG automātisko pārnesumkārbu.

Nozīmīgākais uzlabojums elektronisko palīgiekārtu jomā «Superb», un tagad arī «Superb Combi», ir jaunākās paaudzes automātiskais parkošanās asistents, kas ļauj automātiski iebraukt un izbraukt no stāvvietām gan paralēli, gan perpendikulāri brauktuvei. Uzlabota arī «Škoda» patentētā, divdaļīgā hečbeka bagāžnieka vāka atvēršanas vadība - katram atvēršanas režīmam turpmāk būs atsevišķs taustiņš.

Komentāri (11)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu