Sola «Maximai» palīdzēt mainīties un veidot stāstu par «jauno Maximu» (27)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

 SIA «Maxima Latvija» komandai pievienojies korporatīvo attiecību vadītājs Ivars Svilāns, kura atbildības joma būs uzņēmuma korporatīvās komunikācijas politikas, pamatprincipu, kā arī darbības standartu izstrāde un ieviešana, informē uzņēmumā. 

Tāpat Svilāna pārziņā būs korporatīvā saziņa ar interešu grupām, lai uzturētu un nostiprinātu SIA «Maxima Latvija» korporatīvo reputāciju sabiedrībā, un veicinātu uzņēmuma biznesa attīstību.

««Maxima» ir viens no vadošajiem Latvijas uzņēmumiem, kuram ir liela loma cilvēku ikdienā un kurš ir tik liels, ka sabiedrība vienmēr vaicās – ko, kā un kādēļ dara uzņēmums? Zolitūdes traģēdija ir rosinājusi pārmaiņu nepieciešamību, tajā skaitā arī komunikācijā. Pasaule mainās: komunikācija vairs nav tikai komunikācijas profesionāļu lieta. Tagad ikviens darbinieks kļūst par komunikatoru un uzņēmuma «vēstnieku»,» korporatīvās komunikācijas nozīmi skaidro Svilāns.

«Savu misiju redzu – palīdzēt mainīties un veidot stāstu par «jauno Maximu». Par uzņēmumu, kurš ir stiprs, sakārtots, ar gudriem cilvēkiem. Tādu, kurš ar prieku palīdz darīt cilvēku dzīvi labāku. Tādu, kurš attīstās, piedāvā jaunas lietas un spēj darīt to, ko no līderiem prasa – vest uz priekšu,» tā Svilāns.

Kopš 2005.gada Svilāna darbavieta bija AS «Swedbank», kur viņš strādāja par ārējās komunikācijas vadītāju un palīdzēja bankai iziet cauri dažādiem ekonomikas posmiem un izaicinošiem notikumiem. Pirms AS «Swedbank» Svilāns strādāja Latvijas Radio, veidojot ekonomikas un analītiskos raidījumus un darbojoties radio vadības komandā. Viņš ir ar izcilību absolvējis Banku Augstskolu, iegūstot bakalaura un maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā.

Komentāri (27)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu