Pircēji sūdzas par «briesmu lietām» veikalā «Maxima» (454)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lasītājs

Salaspilī esošajā lielveikalā «Maxima» pircējus nepatīkami pārsteigusi kāda prece augļu nodaļā. Tur uz pusēm pārgrieztu meloni «bija iekarojušas mušiņas». Ņemot vērā notikušo, portāls «Apollo» sazinājās ar veikala «Maxima» pārstāvjiem, kuri skaidroja, kādēļ radusies tik nepatīkama situācija.

Portāla «Apollo» lasītājs stāsta, ka «nepietiek ar to, ka cilvēkiem pēc garas darba dienas ir jāstāv rindās sasmakušā veikalā, tad vēl jāskatās uz briesmu lietām».

Tiek norādīts, ka augļu nodaļā tirgošanā atradās uz pusēm pārgriezta melone, kuru bija iekarojušas mušiņas.

Lielveikalu tīkla «Maxima Latvija» pārstāvis Jānis Beseris portālam «Apollo» uzsver, ka katrā veikalā virs augļu nodaļām izvietotas īpašas lampas. Katrā tirdzniecības vietā regulāri ierodas arī apkalpojošais uzņēmums, kas veic nepieciešamos apstrādes darbus.

«Nepieciešamības gadījumā, apkalpojošais uzņēmums tiek izsaukts atkārtoti. Par šo lasītāja sūdzību ir runāts ar veikala vadību, lai arī turpmāk sekotu līdzi šim jautājumam,» uzsver Beseris.

Viņš norāda, ka šādos gadījumos pircējiem ir jāinformē veikala personālu par radušos situāciju.

«Protams, «Maxima» vēlas atvainoties pircējam par nepatīkamo pieredzi,» norāda Beseris.

Komentāri (454)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu