Banka bloķē sirmgalvja kontu, jo viņš nav aizpildījis bankas pieprasīto anketu (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
"Nordea" un "DNB" apvienotā banka "Luminor Bank".
"Nordea" un "DNB" apvienotā banka "Luminor Bank". Foto: Ieva Leiniša/LETA

"Luminor" banka bloķējusi 96 gadus veca kunga kontu, lai no tā nevarētu vairs izņemt skaidru naudu, kā arī veikt maksājumus, vēsta raidījums "Bez tabu".

Kā stāsta sirmā kunga znots Ēriks, konts bloķēts, jo sirmgalvis nav aizpildījis bankas pieprasīto anketu. Šobrīd kunga veselības stāvoklis ir tik slikts, ka viņš nespēj saviem spēkiem doties uz bankas filiāli, lai anketu aizpildītu. Tā vietā radinieki vairākkārt apmeklējuši filiāli, lai situācijai rastu risinājumu, taču nesekmīgi.

"Luminor" darbinieki norādījuši, ka vienīgais situācijas atrisinājums būs iespējams tad, ja kungs ieradīsies klātienē filiālē. Darbinieki noraidījuši iespēju anketu iedot radiniekiem, lai sirmgalvis mājās varētu to aizpildīt, tāpat klientu apkalpošanas speciālisti atteikušies doties pie sirmgalvja uz mājām.

"Ārsti mums pateica, ka diez vai viņš vairs staigās. Tiešām jāsagaida cilvēka nāve, lai mantinieki dabūtu naudu? Izlietot naudu tam, kurš to būtu reāli pelnījis, vairs nevarēs. Guļošam cilvēkam līdzekļi ir vēl vairāk nepieciešami, nekā staigājošam," stāsta vecā kunga znots Ēriks. 

Ēriks noskaidrojis, ka notāra vizīte mājās maksā ap 100 eiro, turklāt, ja notārs ierastos brīdī, kad sirmā kunga rīcībā vecuma dēļ būtu neadekvāta, pilnvara rīkoties kunga vārdā netiktu izsniegta. Bankas rīcību, atstājot vīrieti bez piekļuves pensijai, ģimene uzskata par sava veida ņirgāšanos.

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) atsakās sniegt skaidrojumu par šo gadījumu. 

Pēc tam, kad raidījums vērsās bankā, lai saņemtu skaidrojumu, kādēļ banka tik cietsirdīgi izturas pret savu klientu senioru, kredītiestādes darbinieki pēkšņi attapušies, ka bijuši pārāk nepiekāpīgi.

"Mēs paskatīsimies, kādēļ šajā filiālē līdz galam netika atrisināta šī situācija. Mēs esam veikuši konta atbloķēšanu, kā arī ar klientu esam izrunājuši, kas ir nākamie veicamie soļi," stāsta "Luminor" privātpersonu apkalpošanas vadītājs.

96 gadus vecā kunga ģimene gan nolēmusi no bankas konta izņemt atlikušos līdzekļus un sadarbību ar konkrēto kredītiestādi izbeigt.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu