Kādam iedzīvotājam saruna ar "Latvijas Gāzi" izmaksājusi 23 eiro

Latvijas Gāze. Ilustratīvs attēls.

FOTO: AFI

Kāds iedzīvotājs vairākas dienas centies sazvanīt "Latvijas Gāzes" klientu apkalpošanas nodaļu, taču nesekmīgi. Pārsteigums bijis vēl lielāks, saņemot rēķinu un konstatējot, ka par neuzsāktajām sarunām jāmaksā vairāk nekā 23 eiro, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Aigars skaidro, ka "Latvijas Gāzes" sazvanīšana bijusi kā neiespējamā misija. Reizēm savienojumu gaidījis vairāk nekā stundu, taču neveiksmīgi.

"Beigu beigās, izdevās sazvanīt, jēga no tā bija maza, bet visa tā mēģināšana sazvanīt viņus maksāja vairāk nekā 23 eiro," skaidro sašutušais vīrietis. 

Brīdinājums par to, ka ne tikai zvans, bet arī par tā gaidīšana būs jāmaksā, neesot atskanējis.

Vienīgi informēts par to, ka savienojumu ar klientu centru var nākties gaidīt līdz divām minūtēm. Arī tas neesot atbildis patiesībai, jo pie sarunas ar operatoru ātrāk par pusstundu vai stundu neesot izdevies tikt.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pārstāve Ieva Bethere uzsver, ka uzņēmumam ir jābūt pieejamam ātrā laikā.

Regulators pirms gada par obligātu prasību sakaru operatoriem ieviesis sabiedrības informēšanu par paaugstinātas maksas zvanu, ja summa par savienojumu ir lielāka par regulatora noteikto tarifa slieksni.

Šajā gadījumā tas netiekot pārsniegts, jo tarifa slieksnis ir nepilni trīs centi par savienojumu, taču Aigara izvēlētā operatora tarifu plāns paredz, ka par savienojumu jāmaksā viens cents, taču par vienu sarunas minūti 13 centi.

Uzņēmma tirdzniecības departamenta vadītājs Egīls Lapsalis norāda, ka iekasētā maksa par zvanu nenonāk "Latvijas Gāzei", bet gan sakaru operatoriem.

Saprotot klientu neizpratni par izrakstīto summu, sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija lūgusi “Latvijas Gāzei” izskatīt iespēju ieviest bezmaksas zvanus.

Uz augšu