Miljoni arī ārpus oktagona. Kādi ir slavenā Makgregora ienākumu avoti? (1)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Konors Makgregors
Konors Makgregors Foto: AP/Scanpix

Īru jaukto cīņas mākslu (MMA) cīkstonis Konors Makgregors ir ne tikai viens no atpazīstamākajiem UFC cīkstoņiem, bet arī vispelnošākais. Par spīti tam, ka īru cīkstonis par savām cīņām oktagonā saņem pienācīgas summas, viņš ir arī ļoti veiksmīgi spēris kāju biznesa pasaulē, vēsta "The Sun".

Makgregors nesenā intervijā paziņoja, ka svētdienas duelis ar Donaldu Seroni viņam, visticamākais, atnesīs lielāko algas dienu MMA karjerā. Bet slavenajam īru cīkstonim savu brendu ir izdevies uzbūvēt tik veiksmīgi, ka cīņu aizvadīšana UFC vairs nebūt nav viņa primārais peļņas avots. 

Viskijs "Proper No. 12"

Pirms cīņas pret Habibu Nurmagomedovu Makgregors sevi bija pārvērtis par staigājošu viņa jaunā produkta reklāmu. Viskija pudele īra rokās bija redzama katrā preses konferencē, kurā viņš piedalījās un pats sportists arī nekautrējās runāt par savu lolojumu.

Makgregors savu viskija brendu atvēra 2018. gadā un, iespējams, pateicoties tieši paša cīkstoņa milzu slavai, arī pats dzēriens atnesa ļoti veiksmīgus finansiālos rādītājus. "Proper No. 12" ienākšana tirgū bija tik veiksmīga, ka īru tirdzniecības centru tīkls "Tesco" viskija iegādei uzlika ierobežojumu - katrs pircējs savā īpašumā varēja iegūt tikai divas pudeles šī alkohola.

Pirmā gada laikā, kopš viskija palaišanas tirgū, "Proper No.12" ienākumi sasniedza 877 miljonus eiro.

Pats cīkstonis reiz izteicās, ka viņa mērķis ir kādu dienu pārspēt alkohola nozares gigantu "Jameson", kas tirgū ir jau 250 gadus.

Makgregors ir arī atklājis, kā viņš nonāca pie nosaukuma savam dzērienam: "Es nāku no Kromlinas, kas atrodas Dublinas 12 rajonā. Šī vieta manai sirdij joprojām ir loti tuva. Tur es uzsāku savas cīkstoņa gaitas. Šī vieta mani padarīja par to, kas es esmu. Viskijs, ko piedāvāju ir kārtīgs (proper - angļu valodā) īru viskijs un es nāku no vietas, kuras nosaukumā ir 12."

Vēl aizvadītā gada nogalē īru cīkstonis savu viskiju ievirzīja arī krievu tirgū. Lai gan "Proper No. 12" ne vienmēr ir saņēmis pozitīvas atsauksmes, nav šaubu, ka ar Makgregora lielo popularitāti vien būs pietiekami, lai šis viskija brends turpinātu dzīvot.

Makgregors veiksmīgi darbojas arī modes "lauciņā"

Īru cīkstonis, kurš reiz Deividu Bekhemu nosauca par viņa stila ikonu, allaž naudu nav taupījis sava apģērba izvēlē.

2017. gadā pirms boksa cīņas ar Floidu Meivezeru, Makgregors preses konferencēs parādījās uzvalkos, kuru dizainu bija izstrādājis Deivids Augusts Heils, kurš "apģērbis" arī tādas slavenības kā Silvestru Staloni, Robertu Dauniju jaunāko un Vilu Smitu.

Vienā no reizēm, kad Makgregors bija ieradies pie slavenā dizainera, lai piemērītu kārtējo uzvalku, abi kungi nonāca pie secinājuma, ka kopīgs projekts varētu būt veiksmīgs.

"Reizi pa reizei aprunājāmies par to, ka mums abiem kopā vajadzētu izdot apģērbu līniju, bet šim jautājumam nopietni piegājām tikai pirms dažiem mēnešiem," neilgi pirms cīņas ar Meivezeru izteicies Makgregors.

"Deivids ir izveidojis manu vizuālo tēlu un, manuprāt, nav cilvēka, kurš labāk saprastu kā mode spēj izmainīt cilvēku - fiziski, mentāli un psiholoģiski," biznesa kolēģi slavējis Makgregors.

Modes dizainera un MMA cīkstoņa sadarbībā bija radusies apģērbu līnija "AugustMcgregor".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2020! Let's do this.⁣ ⁣ #AugustMcGregor

A post shared by August McGregor (@augustmcgregor) on

Abu slavenību izveidotajā "Drop 1 Look Book" kolekcijā ietilpa dažādi t-krekli, cepures un džemperi. Lai gan apģērba cenu rādiuss bija no 40-120 Sterliņu mārciņām (46,79 - 140,36 eiro), pirmā kolekcija tika izpārdota dienas laikā.

Jaunā īru cīkstoņa apģērbu līnija gadā ienes aptuveni 50 miljonus Sterliņu mārcinu (58,48 miljoni eiro) lielu peļņu.

Papildu apģērbu līnijai un viskijam, Makgregors ir noslēdzis arī reklāmas līgumus ar tādiem atpazīstamiem zīmoliem kā "Monster Energy" un "Reebok". Enerģijas dzērienu kompānija īram katru gadu maksā 877,23 tūkstošus eiro, kamēr no "Reebok" Makgregora kontā katru gadu "ieripo" vairāk nekā 4,5 miljoni eiro.

Nevar noliegt faktu, ka Makgregors no sevis ir izveidojis klasisku veiksmes stāstu - pirms cīnīšanās UFC viņš saņēma bezdarbnieku pabalstu, kam sekoja neviltots prieks, par 60 000 ASV dolāru (53 790 eiro) lielo algu par pirmo cīņu UFC ietvaros. Šobrīd Makgregors ir kļuvis par veiksmīgu biznesmeni un apmaksātāko cīkstoni visā UFC.

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu