Kamerons un Švarcenegers apvieno spēkus cīņā par vides aizsardzību

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Scanpix/AP

ASV Kalifornijas štata gubernators Arnolds Švarcenegers kopā ar Holivudas režisoru Džeimsu Kameronu, kurš režisējis arī filmas «The Terminator» («Terminators») un «Terminator 2: Judgment Day» («Terminators 2: Sprieduma diena») ar Švarcenegera piedalīšanos, ir apvienojuši spēkus politiskā televīzijas klipā, lai atbalstītu štata globālās sasilšanas ierobežošanas likumu.

Abas slavenības trešdien kopā uzstājās konferencē, kur atklāja 60 sekunžu garu reklāmas rullīti, kurš izveidots, lai mudinātu štata iedzīvotājus balsot pret 23.ierosinājumu, kas atcels 2006.gadā pieņemto likumu samazināt siltumnīcas gāzu izplūdi līdz 2020.gadam.

Kamerons, kurš radījis filmu «Avatar» («Avatars») par planētu Pandora, kuras iedzīvotājiem jāsaskaras ar viņu dzīvesvietas vides postīšanu, ir viens no galvenajiem ziedotājiem kampaņai 23.ierosinājuma noraidīšanai.

Klipā Kamerons, kurš parasti stājas kameras otrā pusē, šoreiz bija galvenais runātājs, Švarcenegeram, kurš ieguva slavu, atveidojot neiznīcināmu kiborgu-slepkavu, tikai neilgu brīdi parādoties kadrā.

«Sakiet saviem draugiem, ģimenēm, kiborgiem un avatariem, lai balso pret 23.ierosinājumu, pirms ir par vēlu,» skatītājiem paziņoja Kamerons.

Kā LETA vēstīja iepriekš, arī amerikāņu aktieris Deivids Ārkets piedalās kampaņā, kas vērsta pret ierosinājumu atcelt Kalifornijas štata siltumnīcas gāzu izplūdes likumu.

Filmas «Scream» («Kliedziens») zvaigzne, kurš nesen paziņoja par šķiršanos no aktrises Kortnijas Koksas, piedalījies vairākos interneta reklāmas video, kuros izteikts protests pret 23.ierosinājumu.

Videomateriālā ar nosaukumu «Don't Mess With California» Ārkets atveido Kalifornijas štata lomu, kaujoties ar bandītiem, kas simbolizē naftas magnātus, kuri, kā runā, finansējuši 23.ierosinājuma izstrādi.

Reklāmas materiālu producenti cer, ka interneta formāts gūs piekrišanu jauno balsotāju vidū, kurus nepiesaista tradicionālās reklāmas formas.
Kalifornijas vēlētāji par ierosinājumu balsos 2.novembrī.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu