Šodien plkst.11 savas durvis apmeklētājiem ver Gunāra Ķirsona jaunais ēdināšanas uzņēmums «Ķirsons Māja», informē AS «Lido» Komunikācijas speciāliste Ketija Fogele.
1000 burgeru dienā jeb «Ķirsons Māja» ver durvis apmeklētājiem (100)
Viņa norāda, ka «Ķirsons Māja» ir jauns uzņēmēja Gunāra Ķirsona izveidots ēdināšanas koncepts, kas sevī ietver gaļas un kulinārijas veikalu, kurā katru dienu ir pieejama tikai svaiga produkcija un ātrās ēdināšanas restorānu jeb bistro, kurā līdzās «Lido» iecienītajiem ēdieniem tiek gatavoti arī dažādi cittautu ēdieni, bet pēc «Lido» kvalitātes standartiem.
Jaunais zīmols ir izveidots, lai akcentētu jauno un atšķirīgo produkciju. Kopumā veikalā būs vairāk nekā 200 preču pozīciju, savukārt bistro - vairāk nekā 150 ēdienu pozīcijas.
Jāatgādina, ka atklāšanas pasākumā Ķirsons pavēstījis - ēstuvē plānots dienā pārdot 1000 burgeru, kuru cena būs no 90 līdz 95 santīmiem gabalā.
Kā iepriekš vēstīja ziņu aģentūra LETA, ārvalstīs šādas un līdzīgas vietas pārsvarā ir dārgas un ekskluzīvas, un to mērķauditorija ir bagātnieki un tūristi. Bet Latvijā šāds veikals un bistro, kas apvienots vienuviet, domāts plašākam cilvēku lokam. Iespējams, jauno veikalu-bistro apmeklēs arī ārvalstu tūristi, teica uzņēmējs.
Runājot par ēstuves «Ķirsons Māja» vietas izvēli, Ķirsons skaidroja, ka atvērt pirmo objektu mikrorajonā nav nejauša izvēle. «Parasti jaunas vietas atver centrā, un mikrorajoni paliek novārtā, lai gan tur dzīvo un strādā ļoti daudz cilvēku, kuriem pietrūkst kvalitatīva ēdiena. Skatīsimies, kā cilvēkiem patiks, un tad izvērtēsim - varbūt šādus projektus attīstīt arī citos Rīgas mikrorajonos un citās Latvijas pilsētās.»
«Ķirsons Māja» atrodas Purvciemā, Stirnu ielā 32, blakus «Rimi» veikalam.